ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادستان تهران: اعزام تیمی به بیمارستان‌ها برای بازرسی حجاب پرستاران

دولت‌آبادی گفت که وزارت بهداشت باید تیمی را برای بازرسی حجاب پرستاران به بیمارستان‌ها بفرستد و اعلام کرد که برای تشکیل چنین تیمی متشکل از اعضای این نشست آمادگی دارد.

عباس جعفری دولت‌آبادی فراهانی، دادستان تهران گفت مقرر کرده تا وزارت بهداشت تیمی را برای بازرسی وضعیت پوشش و حجاب پرستاران به بیمارستان‌ها اعزام کند.

دولت‌آبادی گفت که وزارت بهداشت باید تیمی را برای بازرسی حجاب پرستاران به بیمارستان‌ها بفرستد

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، دولت‌آبادی شنبه ششم شهریور پس از دومین نشست دادستانی تهران در حوزه آسیب‌های اجتماعی که چهارشنبه سوم شهریور پیرامون مسأله حجاب تشکیل شد گفت که در این جلسه به مصوباتی جلسه قبل و پیگیری آن پرداخته شد و خبر پرداخت حق آرایش به پرستاران برخی بیمارستان‌های خصوصی پیگیری شد.

به گفته دولت‌آبادی نماینده وزارت بهداشت که در این جلسه حضور داشت گفت که معاونت درمان وزارت بهداشت درباره این خبر مستنداتی از سوی خبرگزاری‌ای که این خبر را منتشر کرده، دریافت نکرده است.

در خردادماه گذشته خبرگزاری فارس در گزارشی نوشت که در «فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها» آمده که برخی از بیمارستان‌های خصوصی در سطح شهر تهران با دادن مبالغ ۸۰، ۱۰۰ و ۱۴۰ هزار تومان در فیش حقوقی پرستاران آن‌ها را به آرایش کردن ترغیب می‌کنند.

نظام پرستاری استان تهران درباره این مسأله اظهار بی‌اطلاعی کرد. حمید چراغی، رئیس هیأت مدیره نظام پرستاری استان تهران گفت: «برخی از اعضای هیأت مدیره سازمان به صورت نامحسوس در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند، اما مساله تایید نشده است».

به گفته نماینده وزیر بهداشت حاضر در نشست دادستانی تهران، مدیر مسئول خبرگزاری اعلام کرده که موضوع خبر چنین پرداختی در فیش حقوقی نبوده بلکه این پرداخت‌ها در قالب دیگری به عمل می‌آید.

دولت‌آبادی گفت که وزارت بهداشت باید تیمی را برای بازرسی حجاب پرستاران به بیمارستان‌ها بفرستد و اعلام کرد که برای تشکیل چنین تیمی متشکل از اعضای این نشست آماداگی دارد.

دادستان تهران از وزارت بهداشت خواشت تا زمینه را برای اجرای این مصوبه فراهم کند.

پیشتر نظام پرستاری تهران اعلام کرده بود که اگر خبرگزاری‌ای که این گزارش را برای اولین بار منتشر کرده، پاسخی ندهد موضوعر را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایران

    مردم همش بهانس فقط دنبال این هستن که بدونن تو همه جا چه خبره مثل فیلمبرداری از کنسرت که فیلمبردار پلیسه و دقیقا از روابط همه با هم فیلم میگیره تا پیگیری کنه دادستان تهران هم جزو باند مافیایی کشوره باید مردم این مردک رو بکشن پایین

  • Omid

    بجای رسیدگی به مشکلات این قشر زحمتکش که همه جای دنیا ازشون تقذیر میشه، ما براشون پاپوش درست میکتم....

  • حسن خوارزمی

    از خوندن این خبر حالم به هم خورد خاک بر .....

  • Reza

    بیمارستانهای ما الحمدلله هیچ مشگلی ندارند جز حجاب پرستاران این یکی هم حل بشه دیگه نیازی به اعزام بیماران به نیمارستانهای خارج از کشور نیست خدایا شکر

  • جهان

    جان انسان و نجات بیمار در اتاق عمل و سی سی یو و ای سی یو و اورژانس که مهم نیست !!!! یک نخ موست که اسلام بر باد میدهد ، وای بر من و تو و این افت اله های پوشالی که ۱۴۰۰ سال دل به دینی بسته اند که همه ابهت و جبال و جبروتش به تار مویی بسته است