ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خبرگان رهبری: فایل صوتی پر از غلط و تحریف است

خبرگان رهبری انتشار فایل صوتی منتظری را محکوم کرده و کشتار سال ۶۷ را «تصمیم تاریخی و انقلابی» خمینی در برخورد جدی و بدون مسامحه با مخالفان خوانده‌اند.

مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای نسبت به انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری واکنش نشان داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سیما

    وقتی یکی از اعزامی های نظام پیشنهاد داد ملت بروند و به مثلث چی چی و کذا به نفع همین جانی های شناخته شده رای ندهند چرا صدای کمتر کسی در آمد؟ الان هاشمی، دری نجف آبادی و ری شهری که هر سه با علم و اطلاع و میل و رغب دستور قتل صادر می کرده و احتمالا می کنند با رای مردم ایران نمایندگی آنها را در مجلس نکبت های رهبری بر عهده دارند. این چه ملتی است که از حول قاتلان فرزندانش به قاتلان فرزندانش رای می دهد؟

  • ملت

    مطالب نوار بسیار صریح و روشن بیان شده مخصوصا ایت الله منتظری تنها فردی بود که غیر سیاسی ترین نفرات ایران سخنان او را به خوبی میفهمیدندانهم در زمانی که هنوزدر ملت ایران انقدر تجربه مسایل سیاسی نبود. یکی از دلایل حذف او همین واضح صحبت کردن او است. این خانه اشباح که همگی دستچین شده و یا کثیفترین آخوند های ایران در ان جمع شده اند جز خیانت و حفظ منافع خود چیز دیگری نیست مسایل اسلامی که در زمان پیغمبر بدون اینهمه دم دستگاه با عرب های بیسواد و پاپتی گسترش پیدا کرد کاملا واضح و آشکار است حالا پس از ۱۴۰۰ سال این دم و دستگاه فقط وفقط برای حفاظت از این قدرتی است که با این کشتار بهترین جوانان ایران بدست آمده, بنابراین این دشمنهای قسم خورده دست به هر رذالتی خواهند زد تا آنرا برای خود حفظ کنند.

  • روزبه

    جناب آقايون قصاب باشيها ، خوب شما كه مدارك درستشو داشتيد چرا تا حالا بيرون نداديد گذاشتيد لاش گوشت قربونى هاى اون سالها رو بذاريد لاش بديد دست زن و بچه تون؟