ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قاضی‌پور: مثل تراکتور از روی همه چیز رد شدم

نماینده ارومیه درباره کتک زدن یک خبرنگار در راهروی مجلس گفته که برای تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام قائل است و روز یک‌شنبه با «شوخی» عکس‌العمل ناخوشایندی نشان داده است.

نماینده ارومیه درباره کتک زدن یک خبرنگار در راهروی مجلس گفته که برای تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام قائل است و  روز یک‌شنبه با «شوخی» عکس‌العمل ناخوشایندی نشان داده است.

 روز یک‌شنبه هفت شهریور، نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه در مجلس، در میانه یک گفت‌و‌گو با احسان بداغی، خبرنگار پارلمانی روزنامه ایران، زمانی که از او درباره «تأثیر شکل‌گیری فراکسیون آذری‌زبان‌ها بر تقویت شکاف‌های قومیتی» سوال شد، عصبانی شد و صورت خبرنگار را زیر مشت‌های خود گرفت.

قاضی‌پور در میان این گفت‌وگو از خبرنگار درباره این‌که در سال‌های ٩٢ و ٩۴ به چه کسانی رأی داده سوال کرد و بعد از پاسخ خبرنگار با بیان مطالبی همچون «شما اصلاح‌طلب‌ها ضداسلام و ضدولایت فقیه هستید» با مشت به صورت خبرنگار کوبید.

او در ادامه هم ضمن ادامه مشت‌زدن به خبرنگار، دستگاه ضبط صدای او را گرفت و بعد از گرفتن دست خبرنگار، او را به اداره حراست مجلس برد؛ اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد و آن‌گونه که احسان بداغی، خبرنگار روزنامه ایران نقل کرده در اتاق حراست مجلس نیز مأموران با پاک‌کردن فایل‌های موجود در ریکوردر (دستگاه ضبط صدا)، از او تعهدی مبنی ‌بر تکرار نکردن درگیری در راهروی مجلس گرفته‌‌اند و از احتمال ممنوع‌ شدن ورود او به مجلس سخن گفته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سیما

    خامنه ای فارس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • میرضا رضا

    و خمینی هم در ابتدا با هلیکوپتر خود در گورستان زهرا جلوس کرد و بعد همچون تراکتوری ملتی را زیر گرفته و همراه خود در همان گورستان دفن کرد. ایول.

  • مریم

    امثال قاضی پور بر اسب مراد سوارند و میتازند چون دوره لمپنها و لمپنیسم است.

  • فریاد

    تراکتور بی مغز تو مجلس چه میکنه مگه انجا تویلست ....

  • فریاد

    این حشرات وقتی کم میاورن سریع سراغ قومیت میرن اخه احمق از ملت ترک زبان ما شهریار را دکتر حسابی و با قر خانها وووووو بزرگانی که تاریخ کشور مدیون انهاست در ذهن و جان ملت است نه ادم حقیری چون شما ها که باعث ننگ یک قوم هستید . تراکتور نفهم

  • karim

    دوستان لطفا این آقا رو به ترکها ربط ندید مثل این میمونه که چون مقام معظم رهبری فارس هستند بگیم فارسها همه آدم کش و جانی هستند یا چون امام مرحوم جدشون هندی بودند بگیم هندی ها اله و بله ...

  • رهبر

    مجلس آخوندی را بین که جایگاه زاغ و زغن و گور و سوسمار است

  • احمد

    جناب منصور کوبیدن در دهان خبرنگار یعنی دفاع از حقوق ترک ها. مردم ایران افتضاهیات این آقای قلدر را در موقع نطق انتخاباتیش هنوز از یاد نبرده اند.

  • جهان

    نمیدانم این همه سر و صدا برای چیست آقای قاضی پور اقرار نموده که من مانند تراکتور هستم یعنی مانند ماشین فاقد شعور و عقل و فرمان در دست دیگری است به هرکجا فرمان را به چرخانند میروم . به آنها که میگویند ایشان از حقوق مردم ارومیه و ترکها دفاع میکند ایشان اگر نماینده راستین مردم بود آنروز هایی که دریاچه ارومیه را خشکاندند و به شوره زاری تبدیل کردند و استانهای آذربایجان غربی و شرقی در مرز نابودی قرار گرفت میدید و صدایش بلند میشد ..

  • سعیده نیکوی

    بشکنید این قلم های فاسد را . ببرید این زبان های مفسده را . من بیایم تکلیف اینها را ،روزنامه ها را روشن کنم. امام....ی

  • نگار

    مردک شیاد و فاسد . تهوع آور

  • قلی

    قاضی پور یک شخص نیست قاضی پور عصاره فکر 35میلیون ترک است

  • قلی

    درود بر قاضی پور مدافع ترک

  • mansour

    آن زمان كه بنهادم سر به پای آزادی دست خود ز جان شستم از برای آزادی تا مگر به دست آرم دامن وصالش را می دوم به پای سر در قفای آزادی با عوامل تكفیر صنف ارتجاعی باز حمله میكند دایم بر بنای آزادی در محیط طوفای زای ، ماهرانه در جنگ است ناخدای استبداد با خدای آزادی شیخ از آن كند اصرار بر خرابی احرار چون بقای خود بیند در فنای آزادی دامن محبت را گر كنی ز خون رنگین می توان تو را گفتن پیشوای آزادی فرخی ز جان و دل می كند در این محفل دل نثار استقلال ، جان فدای آزادی

  • Reza

    این خبر نگارها چقدر حساس هستند .این آقای تراکتور حالا با شوخی چند تا مشت زده تو صورتش بعدش هم از روی شوخی دستشو گرفته برده حراست مجلس, اونجا هم به شوخی فایل های صوتی شو پاک کردند که یه وقت بعد از چند سالی ایشون نیان فایل صوتی را منتشر کنند . من نمیدونم چرا خبر نگارهای ما اینقدر بی جنبه شدند , آخه مقاومت در مقابل تراکتور ؟!