ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رهبر سابق کوکلوس‌کلان‌ها از ترامپ حمایت کرد

دیوید دوک، رهبر پیشین گروه نژادپرست کوکلوس‌کلان‌ها در آمریکا در یک پیام تبلیغاتی مردم را دعوت کرد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ، کاندیدای حزب جمهوری‌خواه رأی دهند.

دیوید دوک، رهبر پیشین گروه نژادپرست کوکلوس‌کلان‌ها در آمریکا در یک پیام تبلیغاتی مردم را دعوت کرد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ، کاندیدای حزب جمهوری‌خواه رأی دهند.

دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری

دیوید دوک در یک پیام خودکار تلفنی از طریق شرکت رسانه‌ای اینترنتی «بازفید» (BuzzFeed) در آمریکا از مردم خواست تا در انتخابات نوامبر هم از کاندیداتوری خودش برای مجلس سنا پشتیبانی کنند و هم به دونالد ترامپ رأی بدهند.

در این پیام تبلیغاتی، دوک ۶۶ ساله نسبت به «مهاجرت انبوه»، «مالیات بالا» و «افزایش شمار بیکاران» هشدار داده و گفته است: «ما کشور خود را از دست می‌دهیم.»

او در این پیام افزوده است: «زمان آن فرارسیده که به‌پا خیزید و دونالد ترامپ را به‌عنوان رئیس جمهوری و من، دیوید دوک را در مجلس سنا انتخاب کنید.»

تیم انتخاباتی ترامپ پشتیبانی دوک را رد کرد. کاترینا پیرسون، سخنگوی تیم انتخاباتی ترامپ در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان حمایت دوک را «کاملاً نگران‌کننده» خواند و گفت این تیم از کارزار تبلیغاتی دوک اطلاعی نداشت و در گذشته نیز از او فاصله گرفته است.

گروه نژادپرستان کوکلوس‌کلان در سال ۱۸۶۵ در ایالات متحده شکل گرفت و سفیدپوستان را نژاد برتر می‌داند و بیش از هر چیز با سیاه‌پوستان مقابله می‌کند. این گروه همچنین مهاجران، یهودیان و همجنسگرایان را نیز طرد می‌کند. در حال حاضر شمار اعضای کوکلوس‌کلان در آمریکا پنج تا هشت هزار نفر است.

دیوید دوک پیش از این در جریان رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری نیز از دونالد ترامپ حمایت کرده بود. هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی او در حزب دمکرات در آن زمان ترامپ را مورد انتقاد قرار داده بود که از موضعگیری مشخص در قبال دوک اجتناب می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    دستیار هیلاری کلینتون هما عابدین، پدر، مادر و برادرش عضو سازمان تروریستی اخوان المسلمین بوده وهستند. اخوان المسلمین در کشورهای عربی یک سازمان تروریستی شناخته شده و سازمانهای تروریستی حماس و القاعده هم شاخه هائی از اخوان المسلمین هستند. لابی و عوامل ایران در آمریکا هم از هیلاری کلینتون پشتیبانی میکنند. دیوید دوک فرد نفرت انگیزی است و هیچ فرقی با اخوان المسلمین و لابی ایران ندارد و ترامپ باید او را رد کند.