ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تدابیر سخت‌گیرانه دولت‌های دانمارک و نروژ در برابر پناهجویان

به‌رغم کاهش شمار پناهجویان در دانمارک، لارس لوکه راسموسن، نخست‌وزیر این کشور می‌خواهد قوانین پناهندگی در دانمارک را سخت‌گیرانه‌تر کند. نروژ نیز می‌خواهد نیمی از پناهجویان را بازگرداند.

به‌رغم کاهش شمار پناهجویان در دانمارک، لارس لوکه راسموسن، نخست‌وزیر این کشور می‌خواهد قوانین پناهندگی در دانمارک را سخت‌گیرانه‌تر کند. نروژ نیز می‌خواهد نیمی از پناهجویان را بازگرداند.

لارس لوکه راسموسن، نخست‌وزیر دانمارک

بر اساس برنامه مالی دولت دانمارک، این کشور در سال جاری به جای ۲۵ هزار پناهجو، بر روی ورود ۱۰ هزار پناهجو حساب باز کرده است.

لارس لوکه راسموسن سه‌شنبه ۹ شهریور / ۳۰ اوت گفت این میزان باز هم باید کاهش یابد و با هزینه ذخیره شده کارهای دیگری انجام داد.

فروده فورفانگ، مدیر اداره مهاجرت نروژ نیز روز سه‌شنبه اعلام کرد که انتظار دارد درخواست پناهندگی نیمی از پناهجویان حاضر در این کشور رد شود.

مدیر اداره مهاجرت نروژ در وبلاگ خود نوشته است، در سال گذشته میلادی ۳۱ هزار پناهجو به این کشور آمدند که رد درخواست حدود ۱۵ هزار نفر از آن‌ها قریب‌الوقوع است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهرام

    بهترین کار رو میکنند. همه کشورها منجمله آلمان هم باید همچین تصمیمی اتخاذ کنه. قبلا پناهنده میومد، ولی الان هر کی از باباش قهر میکنه، دنبال اینه که یه پولی جور کنه و بده به قاچاق بر تا ردش کنه. خبر ندارند که تو جوامع غربی تا از راه درستش وارد نشی، تا تخصص نداشته باشی و زبان بلد نباشی ول معطلی. ملت به صورت نیروی کار یا دانشجویی میرن، چندین سال طول می کشه تا گلیمشون رو از آب بکشند بیرون، پناهندگی که هیچی ...