ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احضار رضا رشیدپور، مجری برنامه‌های تلویزیونی به دادسرا

رضا رشیدپور، مجری برنامه «حالا خورشید» شبکه سه تلویزیون حکومتی ایران به اتهام «نشر اکاذیب» به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

رضا رشیدپور، مجری برنامه «حالا خورشید» شبکه سه تلویزیون حکومتی ایران به اتهام «نشر اکاذیب» به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

رضا رشیدپور، مجری برنامه «حالا خورشید» شبکه سه تلویزیون

رضا رشیدپور روز چهارشنبه ۱۰ شهریور تصویر احضاریه دادسرای فرهنگ و رسانه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «چند وقت پیش نقدکوتاهی نسبت به عزل و نصب‌های یک ساعته در یکی از زیرمجموعه‌های وزارت نفت در برنامه مطرح کردم که نتیجه آن را در عکس مشاهده می‌فرمایید.»

او با طرح این سئوال که آستانه تحمل و نقدپذیری برخی مدیران دولت یازدهم چقدر است؟ گفته که در دادسرا حاضر خواهد شد و از خود دفاع خواهد کرد.

برخی از سایت‌های ایرانی روز چهارشنبه نوشته بودند که امین محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت گاز گچساران با تنظیم شکواییه بر علیه رضا رشیدپور در دادسری عمومی انقلاب تهران و دادسرای ویژه فرهنگ و رسانه شکایت کرده است.

پیش از این، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سعید غلامی یکی از نیروهای بومی شهرستان گچساران را از سمت مدیریت منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عزل و کمتر از یک ساعت بار دیگر او را ابقا کرد که این اقدام امین محمدی به‌عنوان موضوع برنامه «حالا خورشید» قرار گرفت.

رضا رشیدپور که در رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران چند برنامه انتخاباتی حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران را اجرا کرده بود. در اینستاگرام خود با بیان این‌که «انتظار برعکس داشتیم و نتیجه در عکس گرفتیم» نوشته است: «روحانی متشکریم».

رشیدپور در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد از تلویزیون ایران کنار گذاشته شد و دست به تهیه برنامه‌هایی در اینترنت زد. او پس از روی کار آمدن حسن روحانی به تلویزیون بازگشت. برخی برنامه‌های رشیدپور در تلویزیون ایران در سال‌های گذشته متوقف شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.