ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک فرمانده پیشین سپاه: داعشی‌ها یهودی‌اند

سعید قاسمی، مسئول اطلاعات عملیات لشکر ۲۷ سپاه محمد رسول‌الله در دوران جنگ ایران و عراق و «استاد دانشگاه» در ایران، گفته است گروه «دولت اسلامی» (داعش) پدیده‌ای دروغین است و این گروه از یهودی‌های کشورهای مختلف تشکیل شده است.

سعید قاسمی، مسئول اطلاعات عملیات لشکر ۲۷ سپاه محمد رسول‌الله در دوران جنگ ایران و عراق و «استاد دانشگاه» در ایران، گفته است گروه «دولت اسلامی» (داعش) پدیده‌ای دروغین است و این گروه از یهودی‌های کشورهای مختلف تشکیل شده است.

سعید قاسمی

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید قاسمی پنج‌شنبه شب ۱۱ شهریور در مراسمی در یزد برای بزرگداشت کشته‌شدگان در سوریه، گفت: «چیزی به اسم داعش دروغ محض است و به اصطلاح داعشی‌ها یهودیانی هستند که سربازگیری برای آن‌ها از آفریقا، بوسنی،‌ تاجیکستان و ۷۲ ملت انجام شده است.»

او افزود این‌ها همان‌ «پدیده آخرالزمانی» هستند که جنگ با آن‌ها موجب ظهور امام آخر شیعیان می‌شود.

به‌گفته قاسمی، کسانی که در سوریه کشته شدند «در نبرد با داعش کشته نشدند بلکه در «نبرد رویاروی با آل یهود به شهادت رسیدند.»

یهودی‌ستیزی امری متداول در جمهوری اسلامی است. در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد اظهارات یهودی‌ستیزانه او درباره هولوکاست، واقعه کشتار یهودیان در جنگ جهانی دوم، مدتی طولانی روابط ایران و کشورهای دیگر را متشنج کرد.

سعید قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود به دولت حسن روحانی و توافق هسته‌ای حمله کرد و نتیجه برجام را «بتون شدن دستاوردهای هسته‌ای و باز گذاشتن دست نفوذ دشمن و جاسوسان» دانست.

قاسمی از «برجام‌های نفتی، آموزش و پرورشی، آموزش عالی، کشاورزی، صنعتی، تجاری و ...» نام برد و گفت: «حداقل ۱۰ برجام تدارک دیده شده که یک به یک پیاده‌سازی می‌شود.»

او افزود: «این‌ها به‌طور قطع تا زمان انتخابات کارهای پیچیده و جدیدتری ارائه می‌دهند و هر روز باید شاهد یک جریان پرروگری باشیم.»

سعید قاسمی از جمله نیروهای تندرو در جمهوری اسلامی است. او بارها از محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران حمایت کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شاهد

    برخی از اعضای جنبش توتالیتر شیعه گری امام زمانی شرف را خورده اند و ابرو را قی کرده اند .تفاوتی نمی کند نقش سردار داشته باشند بنام قاسمی یا عضو ساده ای که خود را محمد می نامد . باور می کنیم که دولت اسراییل دست به جنایت زده است . اما بشار اسد بر نانوایی و بیمارستان و مدرسه بمب بشکه ای ریخته است و اکنون بزرگترین جنایتکار قرن بیست و یک میلادی و همدستش رهبر جنبش شیعه گری اسلامی ایران است . به خبر امروز توجه کنید "ایت الله خامنه ای از بشار اسد خواسته بود به هر قیمتی قدرت را ترک نکند . این قیمت تاکنون با مرگ سیصد هزار مرد و زن بی سلاح که بیش از چهل هزار نفر انها کودک بو ده اند پرداخت شده است .

  • علی

    مگه هرکی هر چرندی گفت شما باید بگین؟ تا مجبور بشیم جواب های چرند هم گوش کنیم. تکثیر چرندیات شایت خودش چرند باشه. مسئله این جاست که سایت زمانه وزین است و ما اونو می‌خوانیم.

  • Roozbeh

    اين استاد چيه تو دانشگاه !!!؟؟كه اينهمه هجو و چرنديات سر هم ميكنه. حرفهاش نه سر داره نه ته. واى به حال و روز دانشگاه هاى ايران اگر اين استادش باشه.

  • مرگ بردروغگو

    خاینهای وطن فروش داعش توسط جمهوری کثیف اسلامی ایران وحکومت فاسد روسیه وحکومت قاتل وفاسدسوریه متولد شد.لعنت خدابرسعیدقاسمی وحکومت جمهوری اسلامی وتمام حامیان وجیره خوارهای داخلی وخارجیش

  • محمد

    شما شک دارید پس این همه حمایت از این جانی ها چیه این همه سلاح مهمات چیه . البته اینها برادران یهودی نیستند بلکه اینها صهیونیست اند که مترادفش میشه نابودگر انسانیت