ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم‌الهدی: برخی موسیقی‌ها را گوش می‌دهم

امام جمعه مشهد در یک برنامه تلویزیونی بار دیگر بر ممنوعیت کنسرت در این شهر تاکید کرد و گفت بعضی افراد به خاطر نهی از منکر در تریبون نماز جمعه از او انتقام سیاسی گرفته‌اند.

امام جمعه مشهد در یک برنامه تلویزیونی بار دیگر بر ممنوعیت کنسرت در این شهر تاکید کرد و گفت بعضی افراد به خاطر نهی از منکر در تریبون نماز جمعه از او انتقام سیاسی گرفته‌اند.

احمد علم‌الهدی، نماینده خامنه‌ای در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، شامگاه جمعه ۱۲ شهریور در برنامه "بدون تعارف" بخش خبری ساعت ۲۰: ۳۰ حضور یافت و بر ممنوعیت برگزاری کنسرت در شهر مشهد پای فشرد.

علم‌الهدی گفت برخی موسیقی‌ها را گوش می‌دهد اما کنسرت و ارائه موسیقی همراه با هیجان مبتذل چیز دیگری است: «کدام مرجع این را تایید می‌کند؟ گفتیم این فعل در این شهر حرام است و به حرمت امام رضا انجام نشود.»

خبرگزاری تسنیم به نقل از علم‌الهدی نوشت: «جوان ما تشکیل خانواده نداده و درآمد ثابت ندارد... آیا با برگزاری کنسرت مشکلش حل است؟»

امام جمعه مشهد در توضیح دارایی خودش عنوان کرده که مستمری بگیر تامین اجتماعی است و دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌گیرد.

علم‌الهدی گفته که برخی از او به‌خاطر این نهی از منکر در تریبون نماز جمعه انتقام سیاسی گرفته‌اند: «گاهی پس و پیش جمله مرا می‌زنند و هجمه روانی ایجاد می‌کنند. هیچوقت عصبانی نمی‌شوم اما تن صدای من اینگونه است که خیلی بلند و قوی است.»

امام جمعه مشهد در خطبه نماز جمعه این شهر در ۲۲ مرداد بر منع برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان خراسان تأکید کرد و از کسانی که خواهان برگزاری کنسرت‌های موسیقی در خراسان‌اند خواست که جای دیگری را برای زندگی انتخاب کنند. او تلاش برای برگزاری کنسرت در مشهد را «اردوکشی بر ضد امام رضا و مقابله با حرم امام» خوانده و گفته که عاشقان امام رضا نمی‌گذارند طراحان کنسرت‌ها در برنامه‌ریزی‌ها و عیاشی‌هایشان آزاد باشند.

احمد علم‌الهدی، روحانی تندروی ۷۱ ساله از سال ۱۳۸۴ امام جمعه مشهد است و در اسفند ۱۳۹۴ به حکم خامنه‌ای و به عنوان "امام جمعه امتحان پس داده و موفق" نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی شد. داماد او ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده دارد. رئیسی عضو "هیات مرگ" در دادگاه‌های تابستان ۶۷ در زندان‌های گوهردشت و اوین بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • shima

    حاج آقا شما به عصر نعلین تعلق دارید حاج آقا.

  • Farid

    سازمان عفو بين‌الملل ٣٠ اوت مصادف با ٧ شهريور به مناسبت روز جهانى ناپديدشدگان اجبارى، از ايران خواست تا سرنوشت يوسف سيلاوى، شهروند ٥٧ ساله اهوازى كه از ٢٠٠٩ ناپديد شده را روشن كند. اين دومين بار است كه اين سازمان مدافع حقوق بشر طومارى را براى امضا منتشر كرده واز مقامات ارشد از جمله على خامنه‌اى، حسن روحانى و صادق لاريجانى خواسته تا سرنوشت سيلاوى كه هفت سال پيش از منزلش در اهواز ربوده شده، را مشخص كنند. منا سيلاوی، دختر اين شهروند اهوازى گفت: " پدر من فعال سياسى نبود و ما بر اين باوريم كه دليل ربوده شدن وى، فعاليت‌هاى سياسى دائى‌ام " منصور سيلاوی اهوازی" است، وى يكى از رهبران سياسى عرب اهوازى بود كه در سال ٢٠٠٨ بصورت مشكوكى در لندن درگذشت" . منا در ادامه توضيح داد: " پدرم تنها در فاصله چند ماه پس از مرگ دايى‌ام ربوده شد، و ما فكر مى‌كنيم رابطه‌ايى بين اين دو حادثه وجود دارد. همچنين در سال ٢٠٠٩ پس از ربوده شدن پدرم ، عناصر اطلاعات اهواز يكى از دوستان پدرم را مورد ضرب و شتم قرار داده و از او درباره پدرم و خصوصا خانواده سيلاوى بازجويى كردند ." منا سيلاوى افزود:" مادرم به همه جا مراجعه كرده ، از نيروى انتظامى تا ترمينال‌ها ،بيمارستان‌ها، سردخانه‌ها وحتى نمايندگان استان و بيت رهبرى در تهران، ولى هيچ نهادى حاضر به پاسخگويی نيست . الان بعد از گذشت هفت سال هيچ اطلاعاتى درباره سرنوشت و مكان نگهدارى او نداريم و حتى نمی‌دانيم که آیا هنوز زنده است يا نه".

  • safa

    بهترین بندهای راک و متال دو دهه ی اخیر از خراسان اومدن، از ماد و نامجو و آرسامس و ماینس وان تا گروه های نوپایی که با قدرت جون میگیرن، تکبیر...