ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خانه موسیقی: شایعه‌ها درباره وضعیت سلامتی شجریان صحت ندارد

در پی انتشار شایعه‌هایی درباره سلامتی محمدرضا شجریان، خواننده نامدار موسیقی سنتی ایران، حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی اعلام کرد که هیچ‌کدام از شایعه‌ها صحت ندارد.

در پی انتشار شایعه‌هایی درباره سلامتی محمدرضا شجریان، خواننده نامدار موسیقی سنتی ایران، حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی اعلام کرد که هیچ‌کدام از شایعه‌ها صحت ندارد.

محمدرضا شجریان، استاد آواز در موسیقی سنتی ایران

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، حمیدرضا نوربخش، شنبه ۱۳ شهریور گفت: «در روزهای گذشته پس از انتشارات شایعه‌هایی، با خانواده استاد شجریان تماس‌هایی داشتم و آن‌طور که خبردار شدیم، مراحل درمانی او همچنان ادامه دارد و خوشبختانه هیچ‌کدام از شایعه‌ها صحت ندارد.»

محمدرضا شجریان شهریور ۹۴ به علت بیماری ریوی در بیمارستانی در تهران بستری شد و بعد اعلام شد که به «سرطان کلیه» مبتلاست. او برای ادامه مداوا به خارج از کشور سفر کرده است. در ساعات گذشته بر روی شبکه‌های اجتماعی خبرهایی مبنی بر درگذشت شجریان منتشر شده بود.

به‌گفته مدیرعامل خانه موسیقی پزشکان معالج شجریان در آمریکا گفته‌اند مرحله نخست شیمی‌درمانی او به پایان رسیده و پس از گذراندن دوران نقاهت، مراحل درمانی‌اش ادامه پیدا می‌کند.

نوربخش از همه علاقه‌مندان به شجریان خواست تا تنها از مراجع رسمی پیگیر سلامتی او باشند و به شایعه‌های منتشرشده در فضای مجازی توجه نکنند.

در تیرماه گذشته نیز یک بار خبرهایی درباره وخامت حال شجریان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد اما همایون شجریان، فرزند او ضمن تکذیب این خبرها گفته بود هر خبر مهمی که لازم باشد را از طریق اینستاگرام به اطلاع خواهد رساند و رسانه‌ها و اشخاص می‌توانند آخرین اطلاعات را از این طریق دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شاهد

    برای انکه خباثت نوکران ولی فقیه در تاریخ بماند . پس از زلزله رودبار استاد شجریان در زمین چمن استادیوم حافظیه شیراز چند شب کنسرت اجرا کرد که تمام در امد ان برای کمک به زلزله زدگان اختصاص داشت و با استقبال بی نظیر مردم شیراز روبرو شد . انگاه در نماز جمعه پایان هفته امام جمعه شیراز حایری شیرازی گفت " یکی می اید در شیراز عر عر می کند و جماعتی نادان برایش کف می زنند "

  • علی

    جناب آقای افشین. بعید است بتوان با بحث از موسیقی سنتی ژاپنی لذت ببرید و اصلاً چرا باید اصراری باشد که از موسیقی ایرانی لذت ببرید. مهم این است که آیامی‌توانید با نوعی موسقی به سامان همنوا شوید؟

  • سیما

    شجریان هم مثل همه بنی بشر روزی از همین روزها خواهد مرد. بجای آه و ناله و ادعیه بیهوده چهار تا نقد و بحث بگذارید بلکه چون منی که اصولا سر از این موسیقی به اصطلاح سنتی ایران در نمیاوریم بتوانیم با آن ارتباط بر قرار کنیم. در گوش من صدای آواز شجریان به زیبایی آواز خواننده های سنتی ژاپن است.

  • افشین

    شجریان تا ابد زنده است ..چون هنر و ازادگی زنده است ... استاد بزرگ ...شجریان ستوده و رخشنده ...قلبهای مهربان مردم ایران همیشه و در هر حال همراه و دوستدار توست ...تو برای ما جاودانه ای ... صحت و سلامتت ارزوی تک تک مردم ایران است ... مرغ سحر ما نغمه ی ازادگی را بر بام ایران سر خواهد داد ... زنده و حاودان. باد....شجریان ...

  • اردشیر صابرمعاش

    دلابسوز که سوز تو کارها بکند دعای نیمه شبی رفع صد بلا بکند توباخدای خود انداز کار دل خوش دار اگر دوانکند مدعی خدانکند