ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جهانگیر کوثری: از تلویزیون اخراجم کردند

گزارشگر برنامه‌های ورزشی سابق تلویزیون دولتی ایران می‌گوید او را به دلایل ناگفته‌ای از تلویزیون اخراج کرده‌اند. او تهیه‌کننده فیلم‌های بنی‌اعتماد و پناهی بوده است.

جهانگیر کوثری، تهیه‌کننده سینما، مجری و گزارشگر ورزشی سابق تلویزیون دولتی ایران می‌گوید او را به دلایل ناگفته‌ای از تلویزیون اخراج کرده‌اند و فکر نمی‌کند مسئولان صدا و سیما دیگر او را به همکاری دعوت کنند.

جهانگیر کوثری، تهیه‌کننده سینما، مجری و گزارشگر ورزشی سابق

به‌گزارش خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) جهانگیر کوثری که پیش از این سال‌ها اجرای برنامه «ورزش از نگاه دو» را در تلویزیون ایران بر عهده داشت، در مورد غیبت‌اش در این رسانه گفت: «در سال ۹۰ از تلویزیون بیرون آمدم اما واقعیت این است که مرا از تلویزیون اخراج کردند. همان‌طور که باران و خانم بنی‌اعتماد را هم ممنوع‌التصویر کرده‌اند.»

او درباره دلیل اخراجش گفت: «هیچ دلیل و توضیحی به من داده نشده؛ به همان علتی که باران و خانم بنی‌اعتماد را در تلویزیون نشان نمی‌دهند و تیزرهای فیلم‌هایشان را پخش نمی‌کنند، من هم از سال ۸۸ دچار مشکل و در نهایت اخراج شدم و الان هم مرا به تلویزیون راه نمی‌دهند.»

جهانگیر کوثری همسر رخشان بنی‌اعتماد، کارگردان مطرح سینمای ایران و پدر باران کوثری، بازیگر سینماست و پیش از آن‌که مجری ورزشی در تلویزیون شود خود فوتبالیست بود.

کوثری افزود: «ما نمی‌توانیم انگاره‌هایمان را در تلویزیون مطرح و اجرا کنیم. بنابراین تمرکز و توجه‌مان به سینما است و در سینما می‌توانیم مسائل جامعه را تا جایی که توان داریم پی‌گیری کنیم.»

این تهیه‌کننده سینما در کارنامه خود مدیریت تولید و تهیه‌کنندگی فیلم‌های اجتماعی مطرحی چون «طلای سرخ» ساخته جعفر پناهی، «زیر پوست شهر» و «بانوی اردیبهشت» از رخشان بنی‌اعتماد، «دو زن» از تهمینه میلانی، «به آهستگی» ساخته مازیار میری و «عصر جمعه» به کارگردانی مونا زندی حقیقی را برعهده داشته است.

کوثری گفت خوشحال می‌شود اگر به همکاری با تلویزیون دعوت شود اما فکر نمی‌کند چنین اتفاقی بیفتد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.