ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«رایزنی روحانیون قم با ظریف برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری»

غرویان گفت وزیر امورخارجه تا کنون درباره نامزدی در انتخابات آتی ریاست جمهوری نظر منفی داشته است. با این حال او تأکید کرده که گزینه اصلی «روحانیون اعتدالی» در قم حسن روحانی است.

محسن غرویان، روحانی متخصص فلسفه اسلامی و از اطرافیان حسن خمینی گفته برخی روحانیون قم برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ در حال رایزنی با محمدجواد ظریف هستند.

محسن غرویان

او گفته این رایزنی‌ها به این خاطر است که اگر فشار بر حسن روحانی، رئیس دولت یازدهم زیاد شد، ظریف به عنوان گزینه جایگزین نامزد ریاست جمهوری شود.

غرویان در گفت‌وگو با «انتخاب» گفت که وزیر امور خارجه تا کنون درباره این موضوع نظر منفی داشته است. با این حال او تأکید کرده که گزینه اصلی «روحانیون اعتدالی» در قم حسن روحانی است.

محسن غرویان از شاگردان محمدتقی مصباح یزدی بود اما چند سال پیش از مؤسسه «امام خمینی» که زیر نظر این مرجع تقلید بود به شدت انتقاد کرد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.