ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای: دشمن در اینترنت به دنبال دریدن پرده‌های حیاست

رهبر جمهوری اسلامی به دانشجوهای خود توصیه کرد که با یادگرفتن کامپیوتر در فضای مجازی تبلیغ کنند و با ترویج بی‌حیایی و بی‌دینی توسط دشمن مبارزه کرده و شبهات دینی جوانان را پاسخ گویند.

رهبر جمهوری اسلامی به دانشجوهای طلبه خود توصیه کرد که با یادگرفتن کامپیوتر در فضای مجازی تبلیغ کنند و با ترویج بی‌حیایی و بی‌دینی توسط دشمن مبارزه کرده و شبهات دینی جوانان را پاسخ گویند.

روز ۱۶ شهریور با آغاز فصل تحصیلی حوزه‌های علمیه، آیت الله علی خامنه‌ای با حاضر شدن در کلاس درس خارج فقه خود به دانشجویانش گفت که «دشمن» به دنبال انحراف ذهن و دل مردم و جوانان از اصل دین است. او در ادامه گفت اولین و مهم‌ترین وظیفه روحانیون «مقابله با نقشه دین‌زدایی و عفت‌زدایی» دشمنان است.

رهبر جمهوری اسلامی از طلبه‌های مبلغ  و «شورای عالی فضای مجازی» خواست که نسبت به فضای مجازی و استفاده از فرصت‌های آن آگاه باشند.

خامنه‌ای در فضای مجازی کمپین «الشجره الملعونه» را برای تحقیر حکومت عربستان سعودی آغاز کرده‌ و به همراه آن پوسترهای تبلیغاتی در سرتاسر شهرهای ایران با برند کردن هشتگ «#الشجره_الملعونه» پخش شده‌اند.

دفتر رهبر جمهوری اسلامی و سایت او در فضای مجازی بسیار فعال هستند. او بیشتر از هر مقام سیاسی دیگر در جمهوری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر و تلگرام شناسه کاربری به زبان‌های مختلف دارد و به طور مدام سخنان قصار و یا کارزارهای مختلف خود را در فضای مجازی منتشر می‌کند.

از روز ۱۵ شهریور حساب‌های کاربری خامنه‌ای در فضای مجازی کمپین «الشجرة الملعونة» را آغاز کرده‌اند. این کمپین در فضای مجازی به طور گسترده از متن قرآن استفاده می‌کند و عربستان سعودی را «شجر ملعونه» می‌خواند.

— Khamenei.ir (@khamenei_ir) September 5, 2016

بصیرت مجازی

خامنه‌ای در سخنرانی خود برای دانشجویانش بار دیگر مفهوم «بصیرت» را که در سال‌های اخیر آن را تبدیل به «بِرند» و مارک تجاری خود کرده است، تعریف کرد و گفت: «بصیرت یعنی بدانیم جوان امروز چه نیازهایی دارد و بر لوح دل آماده و مشتاق او، چه چیزی نقش بسته یا باید نقش ببندد.»

او گفت که دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال «تولید و ترویج شبهات» و همچنین «دریدن پرده‌های حیا» در فضای مجازی هستند تا جوانان را به انحراف بکشند.

او از شورای عالی فضای مجازی خواست که با این دشمنان مبارزه کنند.

شورای عالی فضای مجازی ایران از سال ۱۳۹۰ به فرمان خامنه‌ای و برای به ثمر رساندن کارزارهای «جنگ نرم» جمهوری اسلامی در فضای اینترنت تشکیل شد. در حال حاضر ابوالحسن فیروزآبادی رئیس این شوراست.

خامنه‌ای از مبلغان دینی و دانشجویان طلبه خود خواست که مهارت استفاده از ابزارهای جدید رایانه‌ای را بیاموزند تا مفاهیم اسلامی را در سطح گسترده «ترویج» کنند و با شناسایی «شبهات» جوانان، پرسش‌های آنها را با بیان احکام فقهی رفع کنند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • نقی

    یکی به این دلقک تریاکی یادآوری کند که دریدن حیا کاری است که از قاری قرآن محبوبش سر میزند!

  • پورشاسب

    من نمیدونم این خامنه ای چه میگوید وقتی شیر اب دست خود استبداد هست این بابا مشاعرشا از دست داده خوب و اثبات اکنون نتایج تست پهنای باند ایرانسل حدود ۹۰۰ کیلوبیت پهن باند در اختیار مشترک گذاشته حالا ممکنه در تست سرعت با سرور داخلی نتیجه مثلن ۳۰ مگ باشد اما ۳۰ مگ تقلب هست تفاوت هست بین سرعت و پهن باند خوب این ایرانسل که اپراتور موبایل هم هست حلال چجوری شده اون را باید از ج.ا پرسید در تماس تلفنی و واتس اپ و اسکایپ کلن در بهترین شرایطش ۲ از ۵ نمرش هست بدتر هست که بهتر نیست حالا این سانسورچی ها چه میگن من سر در نمیارم بیشتر از بیسوادیشونه یعنی به درد تلفن زدنم نمیخوره میبینم بعضی پورتها را بسته نه برای سانسور در اصل پهنای باندش برای اون وی پی ان مناسب نیست اون وی پی ان ها طراحی شدن برای چین خوب چین تجاری یک پهن باند دارد ایران پیزوری پهن باندش کجا بود اگرچه پهنای‌باند و سرعت اینترنت ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند، اما در عین‌ حال مفاهیمی کاملاً متفاوت هستند که برای روشن‌تر شدن این مسئله، ابتدا به ذکر مثالی از دنیای واقعی می‌پردازیم. فرض کنیم شیر آبی داریم که با استفاده از آن می‌توانیم در هر ۵ دقیقه ۱ بطری را پر نماییم که در این صورت ظرف مدت ۱ ساعت ۱۲ بطری پر خواهد شد. حال اگر قطر لولهٔ آب و خروجی شیر آب را دو برابر کنیم، زمان صرف شده برای پر کردن هر بطری آب به یک‌چهارم کاهش پیدا خواهد کرد به‌ طوری‌ که از این پس ظرف مدت ۱ ساعت، 48 بطری پر خواهد شد. در چنین شرایطی گرچه سرعت جریان آب از لوله همچون گذشته است، اما اصطلاحاً Rate (میزان) آب خروجی دو برابر شده است.این کاری هست که سرویس دهندگان نت در ایران انجام میدن دادن ریت به جای سرعت در این شرایط خودتون حدث بزنید کاربر ...دقیقن کار تمامشون هست اول خامنه ای به پهن باند نیاز هست برای عبور از سانسور و دریافت محتوا دقیقن ما انچنان اینترنتی نداریم نمیدونم این بابا چه میگوید بعدن ادامه خواهم داد

  • میراب

    اینکه خامنه ای از «دریدن پرده حیا» میگوید جای شگفتی نیست. زیرا او خود در این زمینه متخصص و استاد است. شغلش این است. ولی مسئله این است که جایی برای حیا نگذتشته تا دریده شود. بنظر من او و دارودسته اش بقدری وقیح هستند که اگر وقاحتشان میان این هفت و نیم میلیارد آدم تقسیم شود هر آدمیزاد میشود کمپانی وقاحت.

  • میرضا رضا

    «بصیرت یعنی بدانیم جوان امروز چه نیازهایی دارد و بر لوح دل آماده و مشتاق او، چه چیزی نقش بسته یا باید نقش ببندد.» این جمله سازیهای فریبنده از بیخ و از ریشه غلطنند. که اولأ بصیرت یعنی نگرش از جهت عقل و شعور و یا دگرنگری و ثانیآ آنچه را که در لوح درون هر انسانی نقش بسته شده و یا نقش بسته خواهد شد فقط و فقط خالق الواح عالمیان بدان آگاه است و نه احدی دیگر چه آخوند و چه آنخوند!

  • خودش

    شما جیبه مارو نزن ما قول میدیم تو اینترنت به دشمنان اسلام راه نفوذی ندیم!

  • سیما

    اینترنت و الباقی ابزار ارتباطی الکترونیک پاشنه آشیل ملاسالاری ایران و ابزار شکست دستگاه عریض و طویل تحمیق مردم است. همچون کلب علی از آن می هراسند وگرنه ماجرای پرده سالهاست دیگر خریداری در بین همین جوانانی که نام می برد ندارد.

  • دوربین

    به این می گن خود درگیری! یعنی اوج سپردن مال به دزده ها! ***های حضرت آقا جز پول مفت و دیدن مستهجنات در اینترنت مگه مشغولیت دیگه ای هم دارند؟

  • رهبر

    «دریدن پرده های حیا» همانا که سرکوبی جوانان در سال ۸۸ و بخصوص آنچه را که در زندان حصارک بر سر جوانان در بند می گذشت را بخاطر میاورد! البته پرده های حیا دو نوع دارند کشدار و بدون کش! که مسلمأ مقصود رهبر نوع بدون کش آن است!

  • ایران

    اول یه سوزن به خودت بزن و امثال خودت بعد

  • رویا

    و دوستان با افکاری نزدیک در حال دزدی نه، غارت و وطن‌فروشی که حیایی هم نیست!

  • Roozbeh

    علوه بر ايها من هم توصيه ميكنم دزدى و دروغ گفتن و خوردن اموال بيت المال و قتل و تجاوز و شكنجه رو يا بگيرن اگر ميخوان وكيل و وزير يا حتى رييس جمهور بشن و به اسلم خدمت كنن. براى احاطه كامل بر تمام اين علوم در اولين فرصت در نزديكترين حوزه علميه ثبت نام كنيد با حقوق مكفى و مزاياى در دوران تحصيل.