ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

باهنر: پیامم به موسوی و کروبی رسانه‌ای بود

محمدرضا باهنر، نماینده پیشین مجلس و از چهره‌های اصولگرا گفت پیامی را که گفته شد او به کروبی و موسوی فرستاده «رسانه‌ای» بوده و او نگفته شخصاً آن پیام را فرستاده است.

محمدرضا باهنر، نماینده پیشین مجلس و از چهره‌های اصولگرا گفت پیامی را که گفته شد او به کروبی و موسوی فرستاده «رسانه‌ای» بوده و او نگفته شخصاً آن پیام را فرستاده است.

محمدرضا باهنر

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا باهنر سه‌شنبه ۱۶ شهریور در نشست خبری خود گفت: «از زمان حصر تا کنون هیچ ملاقاتی با آقایان موسوی و کروبی نداشته‌ام و و هیچ ضرورتی هم احساس نمی‌کنم.»

باهنر درباره این‌که از او نقل شده بود به میرحسین موسوی و مهدی کروبی که هم‌اکنون در حصر خانگی به‌سر می‌برند پیشنهاد داده فعالیت سیاسی نداشته باشند و از حصر بیرون بیایند گفت: «یا من درست صحبت نکرده‌ام یا درست منعکس نشده است.»

او افزود: «من نگفتم شخصاً پیامم را به آن‌ها رسانده‌ام بلکه من پیامم را رسانه‌ای به آن‌ها رسانده بودم و پیام‌هایم معمولاً رسانه‌ای است.»

محمدرضا باهنر ۱۷ مرداد در گفت‌وگویی با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته بود به میرحسین موسوی پیغام فرستاده که اعلام کند در صورتی ‌که آزاد شود تا سال‌ها فعالیت سیاسی انجام نخواهد داد، اما او نپذیرفته است.

میرحسین موسوی ادعای باهنر را تکذیب کرد.

باهنر، ۲۵ مرداد هم گفته بود برخی از افراد و رسانه‌ها مکنونات و آرزوهای خود را منتسب به تحلیل او کرده و درصدد «قلب واقعیت عملکرد سران فتنه» بر آمده‌اند.

میرحسین موسوی، همسرش زهرا رهنورد و مهدی کروبی، دو تن از رهبران اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از بهمن ۸۹ در حصر خانگی به‌سر می‌برند. موسوی و کروبی تاکنون چندین بار خواستار برگزاری دادگاهی علنی شده‌اند اما چنین دادگاهی تاکنون برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.