ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برای شکایت از قاضی پور؛ نمایندگان زن مجلس نهم به دادسرا رفتند

چهار ماه پس از انتشار اظهارات توهین آمیز نادر قاضی‌پور درباره زنان، شکایت نمایندگان زن مجلس نهم روز دوشنبه به دادستانی کل کشور تحویل شده است.

اکنون خبر رسیده که تعدادی از نمایندگان زن مجلس نهم که از نادر قاضی‌پور به دلیل توهین به زنان، به دادسرای عمومی و انقلاب تهران شکایت کرده‌ بودند، اواسط هفته جاری در شعبه ۱۵ بازپرسی حاضر شدند و  علت حضور خود در دادسرا را پیگیری شکایت از نماینده ارومیه اعلام کردند.

او گفته: «روز سه شنبه ۱۷ شهریور در دادسرا حاضر شدیم و پیرامون شکایت خود از نماینده ارومیه مدارک را ارائه دادیم: شامل کلیپ سخنرانی، کپی از صحبت‌های ایشان و پرینت برخی از روزنامه‌ها که اظهارات توهین آمیز این نماینده درباره زنان را منتشر کرده بودند.»

عمرانی گفته است که بر این اساس پرونده شکایت از نماینده مردم در دادسرا در جریان است و در مرحله بعد آقای قاضی‌زاده به دادسرا احضار خواهد شد.

با اینکه پس از جنجال به وجود آمده بر سر اظهارات قاضی بور برخی از نمایندگان مرد تلاش کردند با وساطت مانع ارسال شکات زنان شوند، قاطمه رهبر، نماینده مجلس نهم این وساطت‌ها را نپذیرفته و گفته: «قاضی‌پور از روزی که مطلع شد برای شکایت از وی امضا جمع می‌کنیم، برای عذرخواهی پیش ما آمد و گفت که منظورش نمایندگان زن اصولگرای مجالس هفتم، هشتم و نهم نبوده و مخاطبش برخی افراد در حوزه انتخابیه بوده است.»

رهبر گفته: «مطالب منتشر شده از او به همراه فایل صوتی‌اش کاملا واضح است و قاضی‌پور باید در همان سطح که سخنانش در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب یافته است، جبران مافات، تکذیب و عذرخواهی کند.»

با این حال برخی از نمایندگان مجلس نهم مانند زهره طبیب‌زاده نوری و لاله افتخاری از شکایت خود صرف نظر کرده‌ند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مریم

    متاسفانه بسیاری از مردم ایران با این که ظاهرشان کاملا با اخرین الگوهای غربی فرقی نداردولی افکارشان همچنان با قرون وسطی برابر است اقای قاضی پور و امثال ایشان از اخرین پیشرفت های پزشکی و همینطور فن اوری استفاده میکنندولی انرا برای دیگران به خصوصن برای زنان نمی پسندند وانها را به وضوح در حد روباه بچه و کره الاغ میدانند.

  • حسن

    مجلس جای *** چون قاضی پور است وبس....متاسفم برای مردم شهری با فرهنگ وبا صلابت که به همچون *** رای دادند گرچه این *** نیاز به رای نداشته !!این حال روز مجلس حکومت نه شرقی ونه غربی است...بجای جلوگیری از خروج میلیاردها دلار برای اسد جنایتکار....بجای جلوگیری از کشتار مردم سوریه توسط اسد واسدپرستان از پایگاه شاهرخی همدان توسط پوتین روسی و روسیاه.....دنبال هرزه گری وتوهین وتحقیر زنان مجلس یعنی کسانیکه از جتس پارچه تن پوش خودش با همان افکار قرون وسطی.......مجلسی که این ***نماینده اش است الفاتحه!!

  • Roozbeh

    اين هم از قماش رهبر حزب الله ا يش است كه چه الفاظى زننده و چاروادارى براى رهبران كشور سعودى استفاده ميكند و حاضر كشور رو بخاطر هيچ به جنگ بكشه.

  • امین

    مایه شرم و خفت است که چنین فردی بخواهد نماینده مجلس باشد...