ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادستان تهران: قضات از معرفی معتادان به زندان‌ها خودداری کنند

دادستان تهران،‌ عباس جعفری دولت آبادی از قضات خواسته که طبق دستورالعمل جدید قوه قضائیه در مورد سیاست کاهش جمعیت کیفری، از معرفی افراد معتاد به زندان­‌ها خودداری کنند. دولت آبادی گفته زندان‌های کشور هم اکنون بیش از ظرفیت واقعی خود زندانی دارد.

دادستان تهران،‌ عباس جعفری دولت‌آبادی از قضات خواسته که طبق دستورالعمل جدید قوه قضائیه در مورد سیاست کاهش جمعیت کیفری، از معرفی افراد معتاد به زندان­‌ها خودداری کنند. دولت‌آبادی گفته زندان‌های کشور هم اکنون بیش از ظرفیت واقعی خود زندانی دارد.

جعفری دولت آبادی در دومین نشست دادستانی تهران با موضوع آسیب‌های اجتماعی (مواد مخدر و روانگردان)  از دستگاه‌های مسئول در حوزه مواد مخدر و روانگردان خواست به جای رفع مسئولیت از خود، در «پیشگیری از اعتیاد، توانمندسازی، برنامه‌ریزی برای درمان معتادان و اجرای طرح‌های مصوب» همکاری کنند.

او در این صحبت‌ها از اجرای طرح ساماندهی و جمع‌آوری معتادان «متجاهري حمایت کرد و اظهارنظر مخالقان اجرای این طرح را روا نداست و گفت: «زیبنده نیست معتادان متجاهر در خیابان‌های پایتخت رها باشند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.