ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مراسم معارفه رئيس جديد سازمان ملی جوانان لغو شد

<p>با وجودی &zwnj;که اعلام شده بود امروز مراسم معارفه رئيس جديد سازمان ملی جوانان با حضور محمود احمدی&zwnj;نژاد برگزار خواهد شد، اما اين مراسم لغو گرديد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>سرانجام پس از چند روز مناقشه بر سر پذيرش رياست سازمان ملی جوانان در ايران روز گذشته خبرگزاری&zwnj;های اين کشور اعلام کردند که مراسم توديع و معارفه رؤسای سابق و جديد اين سازمان روز يک&zwnj;شنبه پنجم دی&zwnj;ماه با حضور محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس جمهور برگزار خواهد شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اما امروز پايگاه اطلاع&zwnj;رسانی رياست جمهوری نوشت که به&zwnj;دليل &laquo;تداخل برنامه&zwnj;های رئيس جمهور&raquo; اين مراسم لغو و به روز چهارشنبه هفته جاری موکول می&zwnj;گردد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>پس از برکناری بحث&zwnj;برانگيز مهرداد بذرپاش، رئيس سابق سازمان ملی جوانان، محمود احمدی&zwnj;نژاد در روز ۲۹ آذرماه فرحناز ترکستانی، معاون دانشجويی و فرهنگی وزارت بهداشت را به اين سمت برگمارد اما وی طی نامه&zwnj;ای خطاب به احمدی&zwnj;نژاد به&zwnj;دلايلی چون &laquo;کسالت&raquo; و &laquo;مشکلات خانوادگی&raquo; از پذيرفتن اين مسئوليت سر باز زد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در طول هفته&zwnj;ای که گذشت خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) و پايگاه اطلاع&zwnj;رسانی رياست جمهوری چندين بار بر پذيرش رياست سازمان ملی جوانان از سوی فرحناز ترکستانی اصرار ورزيدند، در حالی که خبرگزاری مهر با انتشار خبرهايی آن را رد می&zwnj;کرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>برکناری مهرداد بذرپاش نيز با حاشيه&zwnj;هايی همراه بود. تارنمای تابناک نوشته بود محمود احمدی&zwnj;نژاد در پی انتقاد مهرداد بذرپاش از برخی دخالت&zwnj;های اسفنديار رحيم&zwnj;مشايی در امور سازمان ملی جوانان دستور به برکناری وی داده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اما اسفنديار رحيم&zwnj;مشايی، رئيس دفتر محمود احمدی&zwnj;نژاد، اعلام کرد کسی مهرداد بذرپاش را از رياست سازمان ملی جوانان برکنار نکرده است و بذرپاش به درخواست خود از رياست اين سازمان کناره&zwnj;گيری کرده است و از دو سال پيش به دنبال کناره&zwnj;گيری از آن بوده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>مهرداد بذرپاش امروز در نامه&zwnj;ای خطاب به محمود احمدی&zwnj;نژاد از اين&zwnj;که مسئوليت رياست سازمان ملی جوانان را &laquo;از دوش وی برداشته&raquo; از احمدی&zwnj;نژاد سپاسگزاری کرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>مهرداد بذرپاش در نامه خود نوشت: &laquo;معتقدم در برهه حساس کنونی که انقلاب اقتصادی ايران با اجرای طرح هدفمندی يارانه&zwnj;ها آغاز شده است، بايد از ميل به حاشيه، مسأله&zwnj;سازی و تفرقه پرهيز کرد و به اين اقدام بزرگ ياری رساند. طبيعی است هر سخن و اقدام غير&zwnj;&zwnj;ضرور&zwnj; که نتيجه آن لطمه زدن به اين طرح بزرگ باشد، جفا در حق ملت ايران و خدمت به فتنه&zwnj;گران و حاشيه&zwnj;زيستان است.&raquo;<br /> <br /> برکناری&zwnj; وزيران و مسئولان دولتی در روزهای اخير يکی از موضوعات بحث&zwnj;برانگيز در ايران بوده است.<br /> <br /> ۲۲ آذرماه جاری، منوچهر متکی، وزير امور خارجه ايران نيز در حالی که برای انجام يک مأموريت در سنگال به&zwnj;سر می&zwnj;برد، از سوی محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهور اين کشور از کار برکنار شد و علی&zwnj; اکبر صالحی، رئيس سازمان انرژی اتمی سرپرست وزارت امور خارجه گرديد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

با وجودی ‌که اعلام شده بود امروز مراسم معارفه رئيس جديد سازمان ملی جوانان با حضور محمود احمدی‌نژاد برگزار خواهد شد، اما اين مراسم لغو گرديد.

سرانجام پس از چند روز مناقشه بر سر پذيرش رياست سازمان ملی جوانان در ايران روز گذشته خبرگزاری‌های اين کشور اعلام کردند که مراسم توديع و معارفه رؤسای سابق و جديد اين سازمان روز يک‌شنبه پنجم دی‌ماه با حضور محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهور برگزار خواهد شد.

اما امروز پايگاه اطلاع‌رسانی رياست جمهوری نوشت که به‌دليل «تداخل برنامه‌های رئيس جمهور» اين مراسم لغو و به روز چهارشنبه هفته جاری موکول می‌گردد.

پس از برکناری بحث‌برانگيز مهرداد بذرپاش، رئيس سابق سازمان ملی جوانان، محمود احمدی‌نژاد در روز ۲۹ آذرماه فرحناز ترکستانی، معاون دانشجويی و فرهنگی وزارت بهداشت را به اين سمت برگمارد اما وی طی نامه‌ای خطاب به احمدی‌نژاد به‌دلايلی چون «کسالت» و «مشکلات خانوادگی» از پذيرفتن اين مسئوليت سر باز زد.

در طول هفته‌ای که گذشت خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) و پايگاه اطلاع‌رسانی رياست جمهوری چندين بار بر پذيرش رياست سازمان ملی جوانان از سوی فرحناز ترکستانی اصرار ورزيدند، در حالی که خبرگزاری مهر با انتشار خبرهايی آن را رد می‌کرد.

برکناری مهرداد بذرپاش نيز با حاشيه‌هايی همراه بود. تارنمای تابناک نوشته بود محمود احمدی‌نژاد در پی انتقاد مهرداد بذرپاش از برخی دخالت‌های اسفنديار رحيم‌مشايی در امور سازمان ملی جوانان دستور به برکناری وی داده است.

اما اسفنديار رحيم‌مشايی، رئيس دفتر محمود احمدی‌نژاد، اعلام کرد کسی مهرداد بذرپاش را از رياست سازمان ملی جوانان برکنار نکرده است و بذرپاش به درخواست خود از رياست اين سازمان کناره‌گيری کرده است و از دو سال پيش به دنبال کناره‌گيری از آن بوده است.

مهرداد بذرپاش امروز در نامه‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد از اين‌که مسئوليت رياست سازمان ملی جوانان را «از دوش وی برداشته» از احمدی‌نژاد سپاسگزاری کرد.

مهرداد بذرپاش در نامه خود نوشت: «معتقدم در برهه حساس کنونی که انقلاب اقتصادی ايران با اجرای طرح هدفمندی يارانه‌ها آغاز شده است، بايد از ميل به حاشيه، مسأله‌سازی و تفرقه پرهيز کرد و به اين اقدام بزرگ ياری رساند. طبيعی است هر سخن و اقدام غير‌‌ضرور‌ که نتيجه آن لطمه زدن به اين طرح بزرگ باشد، جفا در حق ملت ايران و خدمت به فتنه‌گران و حاشيه‌زيستان است.»

برکناری‌ وزيران و مسئولان دولتی در روزهای اخير يکی از موضوعات بحث‌برانگيز در ايران بوده است.

۲۲ آذرماه جاری، منوچهر متکی، وزير امور خارجه ايران نيز در حالی که برای انجام يک مأموريت در سنگال به‌سر می‌برد، از سوی محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور اين کشور از کار برکنار شد و علی‌ اکبر صالحی، رئيس سازمان انرژی اتمی سرپرست وزارت امور خارجه گرديد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.