ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک زندانی در زندان قزل‌حصار کرج خودکشی کرد

هادی حاج محمدی زندانی واحد دو زندان قزل‌حصار کرج به دلیل «فشارهای روحی- روانی» در زندان دست به خودکشی زد و در بیمارستان لقمان تهران جان سپرد.

هادی حاج محمدی زندانی واحد دو زندان قزل‌حصار کرج به دلیل «فشارهای روحی- روانی» در زندان دست به خودکشی زد و در بیمارستان لقمان تهران جان سپرد.

هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، اعلام کرد که این رویداد در ساعات پایانی شب گذشته، یکشنبه ۲۱ شهریور رخ داده است.

یک منبع آگاه نزدیک به خانواده حاج محمدی که نام او منتشرنشده به هرانا گفته است هادی حاج محمدی همراه زن و بچه‌اش خانه برادرش مهمان بود که با همراه برادرش دستگیر شد.

به گفته او، همه زندانیان واحد دو زندان قزل‌حصار از فشار شدید روحی- روانی رنج می‌برند و هادی حاج محمدی هم در اثر همین فشارها دست به خودکشی زد.

اتهام و تاریخ بازداشت این زندانی اعلام نشده است.

در سال‌های اخیر چندین گزارش از خودکشی زندانیان در زندان‌های ایران منتشر شده است.

در آذرماه سال ۱۳۹۴، امید نارویی، زندانی ۳۸ ساله محکوم به اعدام در زندان زاهدان خودکشی کرد.

در مردادماه همین سال علی محمدی، زندانی متهم به جاسوسی در زندان ارومیه، پس از یک هفته اعتصاب غذا با مصرف قرص دست به خودکشی زد.

در آبان ماه ۱۳۹۳ نیز بابک قربانی، قهرمان کشتی فرنگی ایران که مدال طلای بازی‌های آسیایی ٢٠١٠ گوانگجو را به دست آورده بود، در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه دست به خودکشی زد و به زندگی‌اش پایان داد. او متهم شده بود که در یک درگیری و دعوا یک نفر را کشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.