ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارزار انتخاباتی کلینتون به‌زودی از سر گرفته می‌شود

سخنگوی هیلاری کلینتون اذعان کرد که تیم انتخاباتی می‌توانست در ارائه اطلاعات مربوط به کسالت او شفاف‌تر و چابک‌تر عمل کند. سفرهای کلینتون در روزهای آتی ادامه می‌یابند.

 هیلاری کلینتون کارزار انتخاباتی خود را از میانه هفته جاری از سر می‌گیرد. سخنگوی او با اعلام این خبر، اذعان کرد که تیم تبلیغاتی کلینتون می‌توانست در ارائه اطلاعات مربوط به کسالت او بهتر عمل کند.

برایان فالون، سخنگوی هیلاری کلینتون خبر داد که کارزار انتخاباتی او تا دو سه روز دیگر از سر گرفته می‌شود. فالون پذیرفت که تیم انتخاباتی کلینتون در توضیح شرایط جسمانی او دچار خطا شده و می‌توانست بهتر عمل کند: «ما می‌توانستیم سریع‌تر اطلاعاتی را در این زمینه اعلام کنیم.»

از حال رفتن خانم کلینتون در مراسم بزرگداشت قربانیان حملات یازدهم سپتامبر در نیویورک و نوع پوشش این موضوع،  در هر دو حزب دمکرات و جمهوریخواه با انتقاد روبرو شده است.

در نخستین واکنش، تیم انتخاباتی کلینتون اعلام کرد که غش کردن او ناشی از گرمازدگی بوده اما سپس گفته شد که او دچار ذات‌الریه است.

قابل قبول بودن گرمازدگی، آن هم در هوای ۲۷ درجه نیویورک، به سرعت زیر ذره‌بین رسانه‌ها رفت. جمهوریخواهان، کلینتون را به پنهان کردن وضعیت سلامتی‌اش متهم می‌کنند و می‌گویند دلیل این مخفی‌کاری، بیم از شکست و از دست دادن آرای مردم است.

برایان فالون، سخنگوی کلینتون عصر دوشنبه ۱۲ سپتامبر گفت حال که به گذشته نگاه می‌کنیم می‌توانیم بگوییم می‌شد بهتر اطلاع رسانی کرد: «تیم انتخاباتی به مدت یک ساعت و نیم پس از غش کردن خانم کلینتون درگیر مراقبت و رسیدگی به او بود و سپس اقدام به اطلاع رسانی کرد.»

فالون عنوان کرد که کلینتون دچار مشکل حادی نیست و در روزهای آینده اطلاعات پزشکی‌اش با شفافیت اعلام خواهند شد. هیلاری کلینتون در سال ۲۰۱۲ نیز یک بار به شدت زمین خورده، اما فالون تاکید کرد که کسالت کنونی او هیچ ربطی به آن زمین‌خوردگی ندارد. گفته می‌شود که کلینتون در آن سال سکته مغزی کرده بود.

موضوع سلامتی رئیس جمهوری در ایالات متحده مسئله بسیار مهمی است. کاخ سفید نیز به کنجکاوی و نگرانی افکار عمومی و رسانه‌ها در قبال وضعیت جسمانی هیلاری کلینتون واکنش تفاهم آمیز نشان داد.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید گفت این بسیار بدیهی است که مردم بخواهند بدانند که وضعیت سلامتی رئیس جمهور آتی کشورشان چگونه است: «نامزدها باید شخصا تصمیم بگیرند که چه جزییات و چه اطلاعاتی را مایلند اعلام کنند.»

جاش ارنست افزود که باراک اوباما هم‌چنان مانند قبل یقین دارد که بهترین شخص برای جانشینی او، هیلاری کلینتون است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.