ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت سه نفر در آلمان به اتهام ارتباط با ترورهای پاریس

پلیس آلمان در یک عملیات از پیش طراحی شده سه نفر اهل سوریه را در شمال آلمان بازداشت کرد. آن‌ها متهم به همکاری با تروریست‌های داعش در حملات ۱۳نوامبر سال گذشته به پاریس هستند

پلیس آلمان در یک عملیات از پیش طراحی شده سه نفر اهل سوریه را در شمال آلمان بازداشت کرد. آن‌ها متهم به همکاری با تروریست‌های داعش در حملات ۱۳نوامبر سال گذشته به پاریس هستند.

توماس دو مزیر، وزیر کشور آلمان سه‌شنبه ۱۳ سپتامبر / ۲۳ شهریور گفت عملیات پلیس در مراکز پذیرش اولیه پناهندگان آغاز شده است.

سه مظنون دستگیر شده سه جوان سوری ۱۷ تا ۲۶ ساله هستند که تحت پوشش پناهجویی از طریق یونان به آلمان آمده‌اند.

وزیر کشور آلمان گفته است مدارکی در دست است که نشان می‌دهند این سه نفر با تروریست‌های پاریس در ارتباط بوده‌اند.

در حملات تروریستی ۱۳ نوامبر در پاریس که گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت آن‌ها را برعهده گرفت، ۱۳۰ نفر کشته شدند. چندین نفر در این رابطه در پاریس و بلژیک دستگیر و یا کشته شدند.

توماس دو مزیر افزود هیج خطر حمله تروریستی مشخصی از سوی افراد بازداشت‌شده وجود نداشت و آن‌ها به‌عنوان یک واحد خاموش در ارتباط با شبکه تروریستی داعش قرار داشتند.

پیش از این دادستانی آلمان گفته بود یکی از دستگیرشدگان متهم است که در سپتامبر سال ۲۰۱۵ در شهر رقه سوریه به داعش پیوسته است و در آن‌جا نیز یک دوره آموزشی کوتاه دیده است.

روز جمعه گذشته نیز پلیس فرانسه سه زن را به ظن تلاش برای انجام حملات تروریستی بازداشت کرد. پلیس فرانسه گفته است آن‌ها قصد داشتند در اماکن عمومی از جمله ایستگاه‌های قطار بمب‌گذاری کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.