ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله جنگنده‌های ترکیه به مواضع پ‌ک‌ک در حکاری

ترکیه اعلام کرد که در عملیات هوایی ارتش این کشور دو تن از نیروهای حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) کشته شدند و یک انبار مهمات این گروه متلاشی شد.

ترکیه اعلام کرد که در عملیات هوایی ارتش این کشور دو تن از نیروهای حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) کشته شدند و یک انبار مهمات این گروه متلاشی شد.

خبرگزای آناتولی روز چهارشنبه ۱۴ سپتامبر / ۲۴ شهریور به‌نقل از فرماندهی ستاد کل ارتش ترکیه خبر داد که حملات هوایی ارتش علیه اهداف نظامی پ‌ک‌ک در استان حکاری، واقع در جنوب شرق ترکیه انجام شده است.

این عملیات شامگاه سه‌شنبه ۱۳ سپتامبر / ۲۳ شهریور، بین ساعات ۲۰ و ۲۶ دقیقه و ۲۱ و چهار دقیقه به‌وقت محلی در مرکز حکاری صورت گرفته است.

هواپیماهای جنگی یک هدف متحرک، یک انبار مهمات و یک ورودی غار را هدف قرار دادند.

بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط خبرگزاری آناتولی در جریان این حمله دو تن از نیروهای پ‌ک‌ک کشته و یک انبار مهمات این گروه نابود شده است.

عبدالله اوجالان، رهبر زندانی پ‌ک‌ک روز دوشنبه ۱۲ سپتامبر / ۲۲ شهریور در دیدار با برادرش در زندانِ جزیره ایمرالی در دریای مرمره اعلام کرد که برای از سر گرفتن مذاکرات صلح با دولت ترکیه آماده است.

اوجالان گفت: «ما پیشنهادهایی داریم. اگر دولت ترکیه آماده است این پیشنهادها را بشنود می‌توانیم مذاکرات را تا پایان به پیش بریم و در مدت شش ماه آن‌ها را تعیین و مشخص کنیم تا دیگر خونی ریخته نشود.»

مذاکرات صلح دولت ترکیه و پ‌ک‌ک در تابستان سال گذشته متوقف شد و پس از آن درگیری‌های خونین دو طرف تا کنون همچنان ادامه دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.