ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۰ اجرا از محسن نامجو در هلند

محسن نامجو روزهای پرکاری را در هلند در پیش رو دارد. او از ۲۹ سپتامبر تا ۱۱ اکتبر در مجموع ۱۰ کنسرت در شهرهای مختلف هلند برگزار خواهد کرد.

محسن نامجو روزهای پرکاری را در هلند در پیش رو دارد. او از ۲۹ سپتامبر تا ۱۱ اکتبر در مجموع ۱۰ کنسرت در شهرهای مختلف هلند برگزار خواهد کرد. (فهرست برنامه‌ها در اینجا)

ارکستر سازهای بادی هلند (NBE) محسن نامجو را در این کنسرت‌ها همراهی می‌کنند. سهند صاحب‌دیوانی، هنرمند ایرانی ساکن آمستردام نیز در کنار نامجو در این اجراها تار خواهد نواخت.

انتظار می‌رود که شنیدن کارهایی از نامجو، که قبلا با یک ساز یا یک ارکستر کوچک اجرا شده‌اند، اینک با یک ارکستر بزرگ، همراه با احساس شگفتی از شنیدن نغمه‌ای آشنا این بار در شکل و شمایلی متفاوت همراه باشد.

محسن نامجو همکاری با ارکستر سازهای بادی هلند  را سال پیش آغاز کرد. در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از این همکاری را مشاهده کنید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علیرضا دانش

    سلام لینک دانلود کنسرت هلند محسن نامجو رو میخوام درصورت امکان بهم لطف کنید ارسال کنید برام.. سپاسگزار.