ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فراکسیون زنان مجلس خواستار محاکمه رهنورد شد

<p>&nbsp;فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در نامه&zwnj;ای به رئیس قوه قضاییه خواستار محاکمه زهرا رهنورد، از رهبران مخالفان دولت شد.&nbsp;</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش باشگاه خبرنگاران، طیبه صفایی، رئیس فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه زهرا رهنورد به &laquo;مقدسات نظام و آرمان&zwnj;های جمهوری اسلامی&raquo; توهین کرده است، از رئیس قوه قضاییه خواست که وی را به عنوان &laquo;یکی از سران فتنه&raquo; محاکمه کند.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>برخی مقامات رسمی جمهوری اسلامی از رهبران مخالفان دولت دروقایع پس از انتخابات سال گذشته با عنوان &laquo;سران فتنه&raquo; یاد می&zwnj;کنند و میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض به نتایج انتخابات و محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران را &laquo;سران فتنه&raquo; می&zwnj;نامند.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>بنا به این گزارش طیبه صفایی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، زهرا رهنورد را متهم کرد که مانند مریم رجوی، از رهبران سازمان مجاهدین خلق عمل می&zwnj;کند.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی مدعی شد که زهرا رهنورد &laquo;به دلیل مواضع ضد نظامش از سوی جامعه اسلامی به خصوص زنان مطرود شده است و فقط حمایت منافقین را دارد.&raquo;&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>مریم بهروزی، دبیر کل جامعه اسلامی زینب نیز با تاکید بر اینک زهرا رهنورد به دلیل مواضعش یکی از &laquo;سران فتنه&raquo; محسوب می&zwnj;شود، گفت: &laquo;&zwnj;رهنورد از ابتدا نیز انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را قبول نداشته، همواره دارای مواضع انحرافی و غیر انقلابی بوده و هیچگاه پشتیبان انقلاب نبوده است.&raquo;&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>عشرت شایق، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران نیز دلیل درخواست محاکمه زهرا رهنورد را &laquo;ساختارشکنی و همراهی با گروهک&zwnj;های تروریستی&raquo; دانست و گفت که این محاکمه &laquo;از مهم&zwnj;ترین خواسته&zwnj;های مردم ایران&raquo; است.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی مدعی شد که &laquo;سران فتنه با مرور زمان ارتباطات فراوان خود با گروه&zwnj;های تروریستی و ضد انقلابی را آشکار کرده&zwnj;اند.&raquo;&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>عشرت شایق افزود: &laquo;جامعه زنان کشور با نفرت فراوان از سخنان رهنورد، متاسف است که وی در مسیر انحطاط گام برمی دارد و مطالبات گروهک تروریستی را مطرح و دنبال می&zwnj;کند.&raquo;&nbsp;</p> <p>این فعال سیاسی اصول&zwnj;گرا مدعی شد که &laquo;زهرا رهنورد در حال حاضر با مریم رجوی و گروهک&zwnj;های تروریستی همراهی دارد.&raquo;&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>مقامات قضایی ایران در وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری، برخی از مخالفان دولت را به همکاری و ارتباط با سازمان مجاهدین خلق متهم کرده و برای برخی از این افراد حکم اعدام صادر کردند.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

 فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار محاکمه زهرا رهنورد، از رهبران مخالفان دولت شد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، طیبه صفایی، رئیس فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه زهرا رهنورد به «مقدسات نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی» توهین کرده است، از رئیس قوه قضاییه خواست که وی را به عنوان «یکی از سران فتنه» محاکمه کند. 

برخی مقامات رسمی جمهوری اسلامی از رهبران مخالفان دولت دروقایع پس از انتخابات سال گذشته با عنوان «سران فتنه» یاد می‌کنند و میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض به نتایج انتخابات و محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران را «سران فتنه» می‌نامند. 

بنا به این گزارش طیبه صفایی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، زهرا رهنورد را متهم کرد که مانند مریم رجوی، از رهبران سازمان مجاهدین خلق عمل می‌کند. 

وی مدعی شد که زهرا رهنورد «به دلیل مواضع ضد نظامش از سوی جامعه اسلامی به خصوص زنان مطرود شده است و فقط حمایت منافقین را دارد.» 

مریم بهروزی، دبیر کل جامعه اسلامی زینب نیز با تاکید بر اینک زهرا رهنورد به دلیل مواضعش یکی از «سران فتنه» محسوب می‌شود، گفت: «‌رهنورد از ابتدا نیز انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را قبول نداشته، همواره دارای مواضع انحرافی و غیر انقلابی بوده و هیچگاه پشتیبان انقلاب نبوده است.» 

عشرت شایق، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران نیز دلیل درخواست محاکمه زهرا رهنورد را «ساختارشکنی و همراهی با گروهک‌های تروریستی» دانست و گفت که این محاکمه «از مهم‌ترین خواسته‌های مردم ایران» است. 

وی مدعی شد که «سران فتنه با مرور زمان ارتباطات فراوان خود با گروه‌های تروریستی و ضد انقلابی را آشکار کرده‌اند.» 

عشرت شایق افزود: «جامعه زنان کشور با نفرت فراوان از سخنان رهنورد، متاسف است که وی در مسیر انحطاط گام برمی دارد و مطالبات گروهک تروریستی را مطرح و دنبال می‌کند.» 

این فعال سیاسی اصول‌گرا مدعی شد که «زهرا رهنورد در حال حاضر با مریم رجوی و گروهک‌های تروریستی همراهی دارد.» 

مقامات قضایی ایران در وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری، برخی از مخالفان دولت را به همکاری و ارتباط با سازمان مجاهدین خلق متهم کرده و برای برخی از این افراد حکم اعدام صادر کردند. 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>اينها جزو مخالفان برکناري و محاکمه رحيمي هستند....</p>