ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماینده رهبر جمهوری اسلامی: هدف کنسرت دین‌زدایی است

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: «کنسرت‌ها سوغات غرب است و هدف آن دین‌زدایی، کم‌رنگ کردن معنویت در جامعه و ترویج فساد و لهو و لعب از سوی دشمن است.»

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: «کنسرت‌ها سوغات غرب است و هدف آن دین‌زدایی، کم‌رنگ کردن معنویت در جامعه و ترویج فساد و لهو و لعب از سوی دشمن است.»

محمدعلی نکونام، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدعلی نکونام در نماز جمعه دوم مهرماه شهرکرد ضمن بیان این سخنان افزود جمهوری اسلامی با «موسیقی لهو و مجالسی» مشکل دارد و «در قطعیت منکر بودن این مجالس تردیدی وجود ندارد.»

او گفت: «حتی رئیس‌جمهور که از کنسرت‌ها دفاع می‌کند قطعاً این نوع کنسرت‌ها را نمی‌پسندد؛ مگر می‌شود کسی که مؤمن باشد از مصداق لهو و لعب دفاع کند؟»

موضوع برگزاری کنسرت‌ها در ایران همچنان یکی از مشکلات اهالی موسیقی است. بسیاری از کنسرت‌ها در چند سال اخیر در شهرهای مختلف از سوی نهادهای گوناگون وابسته به دستگاه حکومتی لغو شده‌اند و وزارت ارشاد نیز هیچ‌گونه اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

به تازگی احمد علم‌الهدی، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان خراسان رضوی اعلام کرد که کسی حق برگزاری کنسرت در مشهد را ندارد. وزیر ارشاد این حکم علم‌الهدی را پذیرفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حق بین

    دینی که با برگزاری یک کنسرت به خطر می افتد و با لغو کنسرت و مهمانی و شادی حفظ می شود، قطعا نمی تواند دستورالعمل مناسبی برای نجات مردم و مسیر درستی برای دستیابی به سعادت باشد! یا دین اسلام در اساس با اشکال مواجه است یا برداشت آقایان از دین غلط است.

  • مش تقی

    آقای حجت الاسلام ! اگر منظورتان اسلام زدایی است، خدا میداند که جمهوری اسلامی چنان در این یک کار پیش رفت و چنان اسلام زدایی کرد که از هیچ دشمن ضد اسلامی بر نمیآمد ! بسیار سپاسگزاریم! هیچ جوری نمی شد این مردم را قانع کرد ! این مردم که برای اجرای دستور یک آخوند جان بر کف بودند امروز از برکت همین جمهوری اسلامی با سرکوب سپاه پاسداران و بسیج و گارد ضد مردمی نیروی انتظامی هم نمیتوانید جلوی کنش ها و واکنشهای خلاف اسلامش را بگیرید! گرچه هنوز عده ای بیدار و آگاه نشدند و همانها هم برای این حکومت ضد بشری دست به هر جنایت و خیانتی میزنند که اوجب واجبات حفظ حکومت است ! حتا واجب تر از حفظ اسلام!