ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعدام هفت نفر در کرمانشاه

<p>هفت تن از قاچاقچيان مواد مخدر صبح امروز در محل زندان مرکزی کرمانشاه اعدام شدند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری&zwnj;های ايران صبح دوشنبه ۱۳ دی&zwnj;ماه، هفت نفر از افرادی که در تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت داشتند، در محل زندان مرکزی کرمانشاه، اعدام شدند.</p> <p><br /> مجتبی ملکی، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، پيش از اجرای اين احکام گفت: &laquo;بر اساس قانون، هرگونه تهيه و توزيع بيش از ۳۰ گرم هروئين حکم اعدام دارد و اين درحالی است که در پرونده اين افراد از پنج کيلوگرم هروئين تا ۱۰۰ کيلوگرم کراک وجود دارد.&raquo;</p> <p><br /> دادستان کرمانشاه افزود: &laquo;بعضی از اين افراد دارای سوابق حمل و توزيع مواد مخدر هستند و تاکنون نيز چند بار مورد رأفت اسلامی قرار گرفته&zwnj;اند ولی متأسفانه مجددأ مرتکب همين جرائم شده&zwnj;اند.&raquo;</p> <p><br /> به گفته محتبی ملکی برای همه اين هفت نفر دوبار تقاضای عفو شده بود اما مورد موافقت قرار نگرفته بود که در نهايت به موجب حکم دادگاه انقلاب و به دستور رياست قوه قضاييه اجرای حکم اعدام صادر شد.</p> <p><br /> روز گذشته نيز دادستان عمومی و انقلاب قم از اعدام هشت نفر در زندان مرکزی اين شهر خبر داد.</p> <p><br /> وی گفت که این هشت نفر هفته گذشته به اتهام &laquo;قاچاق مواد مخدر&raquo; در زندان مرکزی قم اعدام شدند.<br /> همچنين دو روز پيش نيز حجت&zwnj;الاسلام والمسلمين ابراهيم حميدی، رئيس دادگستری سيستان و بلوچستان، اعلام کرد چهار بلوچ، در زندان زاهدان به دار آويخته شدند.</p> <p><br /> مقامات قضايی ايران اخيرأ با اصلاحات جديد در قانون مجازات قاچاقچيان مواد مخدر، قاچاق شيشه، اکستازی و ال.اس.دی را نيز در شمول مجازات&zwnj;های سنگين قرار داد.<br /> &nbsp;</p> <p>مصطفی محمدنجار، وزير کشور ايران هفته گذشته اعلام کرد: &laquo;مجازات قاچاقچيان شيشه، اکستازی و ال.اس.دی سنگين و حتی اعدام است.&raquo;</p> <p><br /> جمهوری اسلامی ایران در هفته گذشته دو زندانی ديگر را به اتهام&zwnj;های همکاری با سازمان مجاهدين خلق و &laquo;جاسوسی&raquo; برای اسرائيل در زندان اوین تهران اعدام کرده بود.<br /> &nbsp;</p> <p>بدين ترتيب در طول يک هفته اخير بر اساس آمار رسمی منتشر شده در ايران ۲۱ نفر اعدام شده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>ایران پس از چین بالا&zwnj;ترین آمار اعدام را در جهان دارد و بنا بر گزارش سالانه عفو بین&zwnj;الملل دست کم ۳۸۸ نفر در سال ۲۰۰۹ در ایران اعدام شده&zwnj;اند.<br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

هفت تن از قاچاقچيان مواد مخدر صبح امروز در محل زندان مرکزی کرمانشاه اعدام شدند.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران صبح دوشنبه ۱۳ دی‌ماه، هفت نفر از افرادی که در تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت داشتند، در محل زندان مرکزی کرمانشاه، اعدام شدند.

مجتبی ملکی، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، پيش از اجرای اين احکام گفت: «بر اساس قانون، هرگونه تهيه و توزيع بيش از ۳۰ گرم هروئين حکم اعدام دارد و اين درحالی است که در پرونده اين افراد از پنج کيلوگرم هروئين تا ۱۰۰ کيلوگرم کراک وجود دارد.»

دادستان کرمانشاه افزود: «بعضی از اين افراد دارای سوابق حمل و توزيع مواد مخدر هستند و تاکنون نيز چند بار مورد رأفت اسلامی قرار گرفته‌اند ولی متأسفانه مجددأ مرتکب همين جرائم شده‌اند.»

به گفته محتبی ملکی برای همه اين هفت نفر دوبار تقاضای عفو شده بود اما مورد موافقت قرار نگرفته بود که در نهايت به موجب حکم دادگاه انقلاب و به دستور رياست قوه قضاييه اجرای حکم اعدام صادر شد.

روز گذشته نيز دادستان عمومی و انقلاب قم از اعدام هشت نفر در زندان مرکزی اين شهر خبر داد.

وی گفت که این هشت نفر هفته گذشته به اتهام «قاچاق مواد مخدر» در زندان مرکزی قم اعدام شدند.
همچنين دو روز پيش نيز حجت‌الاسلام والمسلمين ابراهيم حميدی، رئيس دادگستری سيستان و بلوچستان، اعلام کرد چهار بلوچ، در زندان زاهدان به دار آويخته شدند.

مقامات قضايی ايران اخيرأ با اصلاحات جديد در قانون مجازات قاچاقچيان مواد مخدر، قاچاق شيشه، اکستازی و ال.اس.دی را نيز در شمول مجازات‌های سنگين قرار داد.
 

مصطفی محمدنجار، وزير کشور ايران هفته گذشته اعلام کرد: «مجازات قاچاقچيان شيشه، اکستازی و ال.اس.دی سنگين و حتی اعدام است.»

جمهوری اسلامی ایران در هفته گذشته دو زندانی ديگر را به اتهام‌های همکاری با سازمان مجاهدين خلق و «جاسوسی» برای اسرائيل در زندان اوین تهران اعدام کرده بود.
 

بدين ترتيب در طول يک هفته اخير بر اساس آمار رسمی منتشر شده در ايران ۲۱ نفر اعدام شده‌اند.

ایران پس از چین بالا‌ترین آمار اعدام را در جهان دارد و بنا بر گزارش سالانه عفو بین‌الملل دست کم ۳۸۸ نفر در سال ۲۰۰۹ در ایران اعدام شده‌اند.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.