ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

باهنر "نهی احمدی‌نژاد از کاندیداتوری" را تأیید کرد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین می‌گوید احمدی‌نژاد به دلایلی از ورود به انتخابات منع شده اما بهتر است مخالفانش اظهار شعف نکنند و دوستانش نیز دمغ نشوند. باهنر افزوده که قرار نبود موضوع رسانه‌ای شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین می‌گوید احمدی‌نژاد به دلایلی از ورود به انتخابات منع شد اما بهتر است نه مخالفانش اظهار شعف کنند و نه دوستانش دمغ شوند و به اغما بروند.

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه این جامعه تایید کرد که احمدی‌نژاد از ورود به صحنه انتخابات منع شده‌ است.

نشست ماهانه این گروه اصولگرا، عصر شنبه سوم مهر تشکیل شده و باهنر با تاکید بر این که انتخابات ریاست جمهوری پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، در باره کاندیداتوری احمدی‌نژاد گفته است: «قرار بود این مسئله رسانه‌ای نشود اما رسانه‌ای شد و آقای احمدی‌نژاد به عنوان یکی از گزینه‌های قوی برای انتخابات ریاست جمهوری به دلایلی از ورود به انتخابات منع شده است.»

خبرگزاری فارس به نقل از دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین نوشت؛ توصیه می‌کنیم که نه مخالفان احمدی‌نژاد از منع شدن او اظهار شعف کنند و نه دوستان او دمغ شوند و به حالت کما و اغما بروند: «سعی کنید عکس‌العمل‌تان در رسانه‌ها معتدل باشد، یعنی هم شادی و شعف زیاد هزینه‌ای را برای آینده دارد و هم افسرده شدن به نفع مصالح نظام نیست.»

باهنر بدون اشاره جزییات، عنوان کرده که احمدی‌نژاد از مظنه‌های قوی ریاست جمهوری بود و جامعه مهندسین اینک می‌کوشد با اتکاء به تجربه و تمرین انتخابات مجلس دهم، برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶  یک کاندیدای واحد، کارآمد، محبوب و مقبول داشته باشد: «ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اصولگرایان به اجماع و جمع‌بندی برسند و هیچ گزینه‌ای از روحانی گرفته تا تمام کسان دیگر را رد نمی‌کنیم.»

حمید رسایی، نماینده اصولگرا و جنجالی مجلس نهم نیز که از حامیان سرسخت احمدی‌نژاد بود در یادداشتی در هفته نامه "۹ دی" نوشته که شاخص برای همه "نظرات امام خامنه‌ای" است. او گفته که طبق بررسی‌های صورت گرفته از منابع موجه و موثق موضوع به این قرار بوده است: «... با توجه به شائبه و برداشت انتخاباتی بودن از سفرهای آقای احمدی‌نژاد و بهره‌‌برداری‌های تفرقه افکنانه که غرض ورزان صورت می‌دهند ایشان به ترک این سفرها توصیه شده‌اند و هم‌چنین به ایشان توصیه اکید شده که ورودشان به انتخابات به مصلحت نیست بلکه اعلام آن نیز شایسته است.»

اسدالله بادامچیان، قائم‌‌مقام حزب موتلفه پیشتر در مصاحبه با خبرآنلاین گفته بود: «من قبل از اینکه این طور شود چون با آقای احمدی‌نژاد رفیقم به او گفتم به صحنه‌های انتخاباتی نیا و مثل بازیکن ذخیره روی نیمکت بنشین. هیچ نظامی رئیس جمهور دو دوره ای خود را دور نمی اندازد، او را ذخیره نگه می دارد تا به جایش استفاده کند.»

خبرگزاری فارس، یکشنبه ۲۸ شهریور از قول مهدی فضائلی، مدیرعامل سابق این خبرگزاری گزارش داد که خامنه‌ای در ملاقات با احمدی‌نژاد، او را صریحا از کاندیداتوری در انتخابات ۱۳۹۶ نهی کرده است. فضائلی اذعان کرده که دوره دوم ریاست جمهوری احمدی‌نژاد جزء پرتنش‌ترین ادوار ریاست جمهوری در ایران بود.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بابک

    همه روستانشینان اقشارمتوسط جنوب شهری هاروزقیامت برحقانیت اوگواهی میدهیم اویک منجی بودبرای ملک ایران وخدابهترمیداند.