ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دی‌کاپریو با اوباما در مورد تغییرات آب و هوایی گفت‌وگو می‌کند

لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگر نامدار سینما، برنده جایزه اسکار و فعال محیط زیست قرار است با باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا درباره مبارزه با تغییرات آب و هوایی گفت‌وگو کند.

لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگر نامدار سینما، برنده جایزه اسکار و فعال محیط زیست قرار است با باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا درباره مبارزه با تغییرات آب و هوایی گفت‌وگو کند.

لئوناردو دی‌کاپریو در یکی از اعتراضات فعالان محیط زیست در نیویورک

کاخ سفید اعلام کرد که آن‌ها به‌همراه یک زن دانشمند در رابطه با مسائل مورد نیاز «برای محافظت از تنها سیاره ما، برای نسل‌های آینده» صحبت خواهند کرد.

دیدار آن‌ها در فضای باز کاخ سفید در تاریخ دوشنبه سوم اکتبر / ۱۲ مهر برگزار خواهد شد.

دی‌کاپریو از جمله فعالان محیط زیست است که همواره توجه جهانیان را به مسائل مربوط به آن جلب کرده است. او در آخرین دوره اسکار به‌هنگام دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد نیز از حفاظت از محیط زیست سخن گفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Ali

    نگرانی ایشان این است که در هر تابستان که با سی یا چهل دختر با قایق های صد میلیونی به جزایر مختلف دنیا می رود احتمالا از آب های آن جزایر ها خوشش نمی آید.به آقای اوباما انتقد کنید که در جنگ ها شرکت نکند،روزانه هزاران کودک بی گناه که هنوز بچه گی را تجربه نکرده اند کشته می شوند،هزاران خانواده اگر هم زنده بمانند آواره می شوند که باز مورد بی احترامی کشور های مختلف می شوند و از آنها به عنوان تروریست یاد می شود.این هم طرز فکرهنرمند هالیوودی ما