ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود

محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ ایران و عراق در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران شرکت نمی‌کند.

محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ ایران و عراق در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران شرکت نمی‌کند.

محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ ایران و عراق

دفتر محسن رضایی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که او در پاسخ به سئوالی پیرامون نامزدی در انتخابات، گفته‌ است: «من در این انتخابات شرکت نمی‌کنم.»

نزدیک به یک ماه پیش محسن کوهکن، نایب رئیس «جبهه پیروان خط امام و رهبری» گفته بود شواهدی مبنی بر حضور محسن رضایی در انتخابات ۹۶ ندیده است.

او افزوده بود: «محسن رضایی برای حضور در انتخابات در دوره‌های گذشته زمان خیلی زودتری کارهای مقدماتی خود را مانند سفر و سخنرانی انجام داد.»

کوهکن عدم شرکت رضایی در انتخابات ریاست جمهوری را در چارچوب جلوگیری از تکثر و رسیدن به یک کاندیدای واحد توسط اصولگرایان ارزیابی کرد.

محسن رضایی پیش از این در سه دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شده بود و بیشتر طرح‌های اقتصادی را مطرح می‌کرد.

او در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴ با شعار انتخاباتی «دولت عشق» حضور یافت، اما دو روز پیش از برگزاری انتخابات کناره‌گیری خود را به‌دلیل «جلوگیری از پراکندگی آرای مردم» اعلام کرد.

رضایی در انتخابات جنجال‌برانگیز دهمین دوره ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ برای دومین بار نامزد شد. شعار او «دولت ائتلافی» بود اما در این انتخابات که اعتراضات گسترده‌ای در پی داشت نفر سوم شد.

در این انتخابات او پس از میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو کاندیدای اصلاح‌طلبان، به نتایج اعلام شده اعتراض کرد و آن را مورد تأیید قرار نداد. اما بعد، از اعتراض خود منصرف شد. موسوی و کروبی همچنان معترض ماندند و هم‌اکنون در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

محسن رضایی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۲ با شعار «دولت فراگیر و جامعه امید» کاندیدا شد اما در این انتخابات نیز موفق نشد و رتبه چهارم را به‌دست آورد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آسیب پذیر

    حیف است! حیف است که کشور از این نابغه محروم باشد ! مقام عظمای ولایت امر مسلمین جهان یک فکری بکنند تا کشور دچار این خسارت بزرگ نشود! حالا کشور که مهم نیست ، نظام از این جور نابغه ها محروم نشود !

  • roozbeh

    اینجوری سنگین تری .

  • میر ز ا رضا

    و چه خبری دردناکتر از این!!؟!!