ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آقا تهرانی: جای احمدی‌نژاد بودم پای رهبر را می‌بوسیدم

دبیرکل جبهه پایداری که معلم اخلاق دولت دهم بود می‌گوید خامنه‌ای با نهی احمدی‌نژاد از کاندیداتوری باعث نجات او شده و رئیس جمهور سابق باید قدردان چنین تذکری باشد.

دبیرکل جبهه پایداری می‌گوید خامنه‌ای با نهی احمدی‌نژاد از کاندیداتوری باعث نجات او شده و رئیس جمهور سابق باید قدردان چنین تذکری باشد.

مرتضی آقا تهرانی توصیه خامنه‌ای به احمدی‌نژاد  را موجب کمک به وحدت نیروهای انقلابی و جلوگیری از دوگانگی و دوقطبی بین نیروهای حزب‌اللهی و جریان انقلابی دانسته است.

دبیرکل جبهه پایداری افزوده که با ورود احمدی‌نژاد به عرصه انتخابات آسیب بزرگی متوجه این جریان می‌شد.

آقا تهرانی گفته که احمدی‌نژاد وظیفه دارد نصیحت دلسوزانه خامنه‌ای را قدر بنهد: «اگر بنده جای او بودم پای اقا را می‌بوسیدم و از این که از روی خیرخواهی باعث نجاتم شده‌، قدردانی لازم را از ایشان به عمل می‌آوردم.»

این سخنان، سه‌شنبه ششم مهر در حاشیه همایش دفاع مقدس در تهران بیان شده‌اند. آقا تهرانی خواسته که احمدی‌نژاد سکوت نکند وگرنه در صورت سکوت او "عده‌ای که به دنبال فرصتی برای آتش‌ریزی هستند، باز به اختلاف افکنی ادامه می‌دهند."

احمدی‌نژاد در نامه‌ مختصری که سه‌شنبه ششم مهر به خامنه‌ای نوشت، اعلام کرد که به منویات او عمل می‌کند و برنامه‌ای برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارد.

آقا تهرانی که از نزدیکان و شاگردان مصباح یزدی است، به عنوان معلم اخلاق کابینه احمدی‌نژاد معرفی می‌شد. شورای نگهبان صلاحیت او را برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری در اسفند ۹۴ تایید نکرد. او در انتخابات مجلس دهم هم رای نیاورد و نفر سی و دوم شد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میر ز ا رضا

    بر طبق آنچه که خامنه ای گفته بود «احمدی نژاد حتی از پای من هم به من نزدیکتر است» پس لزومی ندارد که احمدی نژاد پای خامنه ای را ببوسد. بجایش یک پای خامنه ای پای دیگرش را ببوسد کافیست و به این طریق آبروی هیچی نمانده احمدی نژاد هم حفظ میشود.