ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جنگ سوریه: آمریکا تهدید به قطع مذاکره با روسیه کرد

در پی حملات شدید چند روز اخیر سوریه به شهر حلب با کمک نیروی هوایی روسیه و نیروهای جمهوری اسلامی ایران، وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با همتای روس خود گفت حملات به حلب هر چه سریعتر باید متوقف شوند.

آمریکا تهدید کرد که اگر حملات به حلب متوقف نشود مذاکرات خود با روسیه درباره سوریه را قطع خواهد کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا چهارشنبه ۲۸ سپتامبر / ۷ مهر در واشنگتن اعلام کرد که این سخن را جان کری، وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگوی تلفنی با همتای روس خود سرگئی لاوروف گفته است.

بنا به این گزارش جان کری از دولت روسیه خواسته است که هر چه سریعتر حملات به حلب را متوقف کند.

دولت آمریکا روسیه را مسئول وضعیت کنونی در سوریه می‌داند.

در روزهای اخیر چندین حمله هوایی شدید به مناطق تحت کنترل شورشیان در حلب انجام شده است. در آخرین حملات از این نوع، فعالیت دو بیمارستان در شرق شهر حلب متوقف شد.

یکی از اعضای نیروهای امدادرسان گفته است این دو بیمارستان همزمان مورد حمله قرار گرفتند و شواهد نشان می‌دهند که حمله به آن‌ها عمدی بوده است.

ارتش سوریه صبح سه‌شنبه ۲۷ سپتامبر / ۶ مهر از چهار نقطه به‌شکل همزمان با نیروی زمینی به مواضع شورشیان در شهر حلب حمله کردند و وارد بخش قدیمی شهر شدند.

از زمان قطع آتش‌بس در سوریه نیروهای حکومتی با کمک نیروی هوایی روسیه و نیروهای ایرانی با شدت هر چه تمامتر به حلب حمله کرده‌اند. هدف آن‌ها تصرف کامل حلب است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • زمانی

    از همون موقع که اوباما تهدید تو خالی کرد برای حمله در صورت استفاد از تسلیحات شیمیایی، دستش را خواندند. بقیه تهدید های او به درد لای جرز دیوار هم نمیخورد. کشتار در سوریه میراث اوباماست.