ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شاگردان مصباح آماده انتخابات می‌شوند

جبهه پایداری به دبیرکلی مرتضی آقاتهرانی، اولین کنگره خود را با انتخاب شورای مرکزی برگزار کرد. نامزد این جبهه در انتخابات ۹۲ سعید جلیلی بود که کمتر از ۴میلیون رای آورد.

جریان‌های اصولگرا خود را آماده ورود به عرصه انتخابات ۹۶ می‌کنند. پس از انتخاب اسدالله بادامچیان‌، قائم‌مقام موتلفه به ریاست ستاد انتخاباتی "جبهه نیروهای خط امام و رهبری"، جبهه پایداری نیز اولین کنگره رسمی خود را پس از اخذ مجوز برگزار کرد.

جبهه پایداری، با ریاست معنوی محمدتقی مصباح و دبیرکلی مرتضی آقاتهرانی، پنجشنبه هشتم مهر اولین کنگره خود را برگزار و ۱۷ عضو شورای مرکزی خود را انتخاب کرد. مرتضی ‌آقاتهرانی، صادق محصولی و محمد سلیمانی سه نفر نخست این شورا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اعضای این جبهه پس از نتایج انتخابات ۹۲ و ۹۴ بیش از هر زمان دیگری در اندیشه حضور جدی‌تر در انتخابات ۹۶ هستند. کاندیدای این جبهه در انتخابات ۹۲ سعید جلیلی، رئیس هیات مذاکره کننده اتمی در دولت دهم بود که کمتر از چهار میلیون رای آورد.

این کنگره بدون حضور رسانه‌ها برگزار شده و محتوای سخنرانی‌ها یا بحث‌های مربوط به انتخابات ۹۶ در آن روشن نیست.

اصولگرایان با ائتلاف سه‌گانه ایثارگران انقلاب اسلامی‌، جبهه پایداری و موتلفه و با وجود گنجاندن حداد عادل در راس لیست انتخاباتی مجلس دهم، در تهران ناکام ماندند

مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری در انتخابات ۹۴ نفر سی  و دوم تهران شد. او از سد تایید صلاحیت شورای نگهبان نیز برای شرکت در انتخابات خبرگان پنجم نیز عبور نکرد. حمید رسایی و مهدی کوچک‌زاده، دو نماینده دیگر عضو این جبهه در مجلس نهم نیز از راهیابی به مجلس دهم باز ماندند.

جبهه پایداری خود را "جریان انقلابی" می‌نامد و منتقد سرسخت دولت روحانی و توافق هسته‌ای است و تندترین شعارها و موضع‌گیری‌ها را علیه معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ بیان می‌کند. این جبهه علاوه بر ابراز وفاداری به ولایت مطلقه فقیه و اعلام بیزاری از "ساکتین و عاملین فتنه ۸۸"، از اطرافیان احمدی‌نژاد از جمله رحیم مشایی به عنوان "جریان انحرافی" یاد می‌کند و از آن تبری می‌جوید.

آقا تهرانی تذکر خامنه‌ای به احمدی‌نژاد برای پرهیز از ورود به انتخابات ۹۶ را موجب وحدت و جلوگیری از دوگانگی و دو قطبی بین نیروهای حزب‌الهی و جریان انقلابی دانسته است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.