ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سایت همسریابی دانشگاه بهشتی آغاز به کار کرد

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه بهشتی از اجرای نسخه دانشگاهی «همسان‌گزینی» تحت عنوان طرح «هدا» خبر داد.

حجت الاسلام منصور میراحمدی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه بهشتی از اجرای نسخه دانشگاهی «همسان‌گزینی» تحت عنوان طرح «هدا» خبر داد. این طرح می‌کوشد میان دانشجویان و اساتید، دانشجویان با یکدیگر و دیگر کارکنان دانشگاه به صورت آنلاین آشنایی و وصلت ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور میراحمدی گفت طرح هدا به هدف ازدواج جوانان در مقاطع تحصیلی بالا ایجاد شده است. جوانانی که سن ازدواجشان‌ بالا رفته است، شغل و شرایط اقتصادی مناسبی دارند ولی انتخاب همسر مناسب برایشان دشوار شده است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه بهشتی افزود طرح هدا با تلفیقی از شیوه‌های سنتی (احیای سنت خواستگاری) و تکنولوژی مدرن (استفاده از سیستم فناوری اطلاعات) به نیاز جوانان دانشگاهی طالب ازدواج که به گفته او قشر عظیمی از جامعه جوان در سن ازدواج را تشکیل می‌دهند، پرداخته است.

در حال حاضر این طرح در دانشگاه بهشتی اجرا شده و اگر موفق شود، دانشگاه‌های دیگر در تهران و شهرهای دیگر را نیز پوشش خواهد داد.

منصور میراحمدی گفت ثبت‌نام در این سامانه برای دانشجویان هیچ هزینه‌ای ندارد. دانشجو وارد سامانه می‌شود و ثبت‌نام می‌کند. تعدادی از اعضای هیأت علمی به‌عنوان مشاور نیز اطلاعات این افراد را دریافت می‌کنند و براساس شاخص‌هایی که وجود دارد اگر افرادی با هم تناسب داشته باشند آن‌ها را به هم معرفی  و خانواده آن‌ها را مطلع می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Ali

    منم میبرید

  • مصطفی

    این هم دلالی محبت آخوندی که تاریخا متخصص آن است و اموری از قبیل محللی و صیغه کشی و معامله ثروت و قدرت از تن زنان

  • ابراهیم کامران

    باسلام کاری بسیار خوب است ولی با توجه به وﺽعیت موجود در جامعه و انتخاب بد کردن دختران و پسران اگر خوب اجرا بشود خوب است،،،،ای کاش ما در روستاها هم چنین چیزی داشتیم تا دختران ای روستایی نیز یکمی نسبت بهدنیای بزرگ مطلع بشوند،،،،دختران در روستاها روستای خودمو میگم واقعاااااا مظلوم واقع شدن

  • هاشم امینی

    بازاریابی شبکه ای تکسو کار میکنم خانه تازه ساخت دارم با يه بچه که مادرش فوت کرده است