ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع کارگران بیکار شده پتروشیمی جم و خانواده‌هایشان مقابل وزارت کار

این کارگران از خرداد ماه گذشته با وجود آنکه قراردادشان پایان نگرفته بود به دلیل آنچه کارفرمایشان «تغییر مقررات» دانسته، از کار بیکار شده‌اند. کارفرما نیروهای جدیدی را به جای آنها استخدام کرده است.

هفت تن از کارگران پتروشیمی جم که از کار بیکار شده‌اند همراه با خانواده‌های خود مقابل ساختمان وزارت کار تجمع کردند.

شرکت پتروشیمی جم عسلویه یکی از بزرگترین واحدهای تولید الفین ایران است

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، این کارگران معترض که از صبح شنبه ۱۷ مهر تجمع خود را آغاز کرده‌اند خواهان بازگشت به کار هستند.

آنها از خرداد ماه گذشته با وجود آنکه قراردادشان پایان نگرفته بود به دلیل آنچه کارفرمایشان «تغییر مقررات» دانسته، از کار بیکار شده‌اند.

این کارگران می‌گویند که برای بازگشت به کار به مقامات اجرایی استان بوشهر مراجعه کرده‌اند اما پیگیری‌های آنها بی‌نتیجه مانده است.

آنها می‌گویند که پس از چندین بار مراجعه به کارفرما متوجه شدند که کارفرما نیروهای جدیدی را به جای آنها استخدام کرده است. این کارگران بیکار شده بیش از چهار سال سابقه کار دارند.

شرکت پتروشیمی جم عسلویه یکی از بزرگترین واحدهای تولید الفین و یکی از طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران است که در سال ۷۸ در منطقه آزاد پتروشیمی پارس در عسلویه تأسیس شد. این شرکت در شهریور گذشته اقدام به برگزاری آزمون ورودی برای استخدام ۳۰ تن از نیروهای کار بومی کرد که ۱۵ تن از آنها به عنوان کارگر پذیرفته شدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.