ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آموزش و پرورش کرمان فیلم دانش‌آموزان شلاق‌خورده را ساختگی خواند

محمد محسن بیگی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان فیلم دانش‌آموزان شلاق‌خورده روستای مختارآباد این استان را کذب و مغرضانه دانست.

محمد محسن بیگی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان فیلم دانش‌آموزان شلاق‌خورده روستای مختارآباد این استان را کذب و مغرضانه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محسن بیگی سه‌شنبه ۱۱ اکتبر / ۲۰ مهر در این‌باره گفت: «نحوه صحبت کردن و حرکات دانش‌آموزان در برابر دوربین به‌گونه‌ای است که کاملاً گویای ساختگی بودن آن است.»

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: «دانش‌آموزانی که در این فیلم حضور دارند با توجه به این‌که هنرمند حرفه‌ای نیستند نمی‌توانند به‌خوبی بازی کنند و حتی حین صحبت نمی‌توانند جلوی خنده خود را بگیرند.»

سایت تابناک یکشنبه ۱۸ مهر گزارش داد که مدیر مدرسه «شهید چمران» در روستای مختارآباد شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان، پس از چند بار تذکر به دانش‌آموزان برای پرداخت ۳۰ هزار تومان پول به‌منظور کمک به مدرسه، به دلیل عدم توانایی‌ برخی خانواده‌ها در پرداخت این پول، دانش‌آموزانی که شهریه را پرداخت نکردند با زدن هشت ضربه شلاق تنبیه و بعد آن‌ها را از مدرسه بیرون کرده است.

یک فایل ویدئویی نیز در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که در آن دانش‌آموزان تنبیه‌شده این مدرسه، با تأکید بر شلاق خوردن‌شان به دلیل ناتوانی مالی، ماجرا را شرح می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: «به‌تازگی با دانش‌آموزان مصاحبه‌ای صورت گرفته که در آن معترف شده‌اند فردی که اقدام به تهیه این فیلم کرده دانش‌آموزان را مجبور به این صحبت‌ها کرده است.»

او در همین حال افزود در صورتی که مسئله تنبیه دانش‌آموزان حقیقت داشته باشد با مدیر مدرسه برخورد خواهد شد.

مدرسه «شهید چمران» روستای مختارآباد کرمان از نظر امکانات و خدمات آموزشی و رفاهی شرایط نامطلوب و غیرقابل قبولی دارد و دانش‌آموزان این مدرسه از اقشار فقیر هستند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علی

    احتمال جعلی بودن فیلم هست و کم هم نیست

  • نادر

    بی خود از ظلم مکن شکوه که عالم امروز ملک بی دادگران است و درآن دادی نیست سید محمد یوسف زاده ملقب به غمام همدانی