ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چهار زن، ترامپ را به دستمالی کردن و آزار جنسی متهم کردند

دونالد ترامپ در مناظره تبلیغاتی خود دستمالی کردن یک زن را که در یک ویدئو، خود به آن اعتراف کرده بود انکار کرد. حالا چهار زن او را به آزار جنسی متهم کرده‌اند.

چهار زن، دونالد ترامپ کاندیدای جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا را به دستمالی کردن متهم کردند.

جسیکا لیدز، زنی که مدعی است ترامپ او را در ۳۸ سالگی دستمالی کرده

روز نهم اکتبر، دونالد ترامپ در مناظره تبلیغاتی خود دستمالی کردن یک زن را که در یک ویدئو، خود به آن اعتراف کرده بود انکار کرد. حالا جهار زن او را به دستمالی، بوسیدن اجباری لب متهم کرده‌اند. گفته‌های این زنان در گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد آمده است.

یکی از این زنان گفته که ترامپ در یک پرواز، پستان‌های او را گرفته و سعی کرده که دستش را زیر دامن او ببرد. این اتفاق سه دهه قبل افتاده است. یک زن دیگر هم گفته که ترامپ ۱۳ سال قیل باسن او را گرفته و یک زن دیگر گفته که ترامپ در سال ۲۰۰۵ قبل از انجام یک مصاحبه با او و همسرش، لب‌های او را بوسیده  است.

ترامپ و کمپین او این ادعاها را رد کرده‌اند اما روزنامه‌هایی که این گزارش‌ها را منتشر کرده اند با نزدیکان این زنان گفت و گو کرده‌اند و آنها تایید کرده‌اند که این زنان قبلا درباره این آزارها با این اشخاص صحیت کرده بودند.

جسیکا لیدز، ۷۴ ساله به تایمز گفته که در ۳۸ سالگی، در بخش فرست کلاس هواپیما کنار ترامپ نشسته بود وبه نیویورک پرواز می‌کرد و ترامپ را نمی‌شناخت. او در آن پرواز سعی کرده به بدنش دست بزند و دامنش را بالا ببرد: «دست‌هایش همه جا بودند.»

زن دوم، راشل کروکز، زمانی که مسوول پدیزش یک بنگاه در برج ترامپ و ۲۲ ساله بود، با ترامپ روبه رو شده و پس از اینکه خودش را به او معرفی کرده و با او دست داده، ترامپ به او اجازه رفتن نداده و لب‌هایش را بوسیده است.

چند روز بعد ترامپ که در آن زمان به تازگی باملانیا ازدواج کرده بود، به دفتر او می رود و شماره تلفنش را از او می‌خو اهد تا به شرکت مدلینگش بدهد. کروکز مردد بوده اما این کار را می‌کند اما تماسی از سوی شرکت با او گرفته نمی‌شود.

هیچ کدام از این زنان آزار جنسی انجام شده را به مقامات گزارش نکرده‌اند. اما دوست پسر کروکز در آن زمان و خواهرش، گفته‌اند که او قبلا درباره این ماجرا با آنها صحبت کرده بوده است.

میندی مک گیلیوری ۳۶ ساله هم به روزنامه پالم بیچ گفته که ترامپ در سال ۲۰۰۳ در حالی که او همراه دوستش، عکاس کنسرت ری چارلز پشت صحنه کنسرت بوده، کسی باسنش را لمس کرده و آن فرد ترامپ بوده است،

دوست عکاس این زن گفته که این اتفاق را به چشم ندیده اما میندی برایش تعریف کرده است.

زن دیگری به نام ناتاشا استوینوف، گفته که وقتی برای مصاحبه با ترامپ در نخستین سالگرد ازدواجش نزد او رفته بود، ترامپ لب‌های او را بوسیده و زبانش را در دهان او کرده است.

او بعدا برای ناتاشا نوشته که ما بعدا با هم سکس خواهیم داشت، مگر نه؟

در بیانیه‌ای که از سوی کمپین ترامپ منتشر شده، جیسون میلز، سخنگوی کمپین انتخاباتی گزارش‌های منتشر شده را یک داستان خیالی خوانده که واقعیت ندارد.

این گزارش‌ها پنج روز بعد از انتشار یک ویدئوی متعلق به سال ۲۰۰۵ از سوی نیویورک تایمز منتشر شده اند که در آن صدای ترامپ در حال اظهار گفته‌هایی درباره اجبار یک زن به رابطه جنسی شنیده می‌شود.

هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات‌ها و ترامپ کاندیدای جمهوری خواهان در مناظره روز ۹ اکتبر، درباره این ویدئو و رسوایی بیل کلینتون در دوران ریاست جمهوری‌اش واکنش نشان دادند.

از ترامپ در آن مناظره پرسیده شد که آیا هرگز واقعا چنان رفتاری از او سر زده است یا نه. ترامپ گفت که این کار را نکرده است.

علاوه بر این، شبکه خبری سی بی اس روز چهارشنبه گزارش داد که در یک فیلم متعلق به ۱۹۹۲ صدای ترامپ شنیده می‌شود که درباره یک دختر جوان اظهارنظر می‌کند و می‌گوید در ۱۰ سال آینده با او وارد رابطه خواهد شد.

در همان روز، رولینگ استون هم روایتی از کاساندرا سیرلز، دختر شایسته واشنگتن در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد. او در کامنتی در فیس بوک، در ماه‌ ژوئن گذشته نوشته بود: «احتمالا ترامپ دوست ندارد من درباره زمانی که مدام به باسن من دست می‌زد و مرا به اتاقش در هتل دعرت می‌کرد حرف بزنم.»

کمپین هیلاری کلینتون رقیب دموکرات آقای ترامپ گفته که گزارش نیویورک تایمز «متاسفانه موید تصویری است که از رفتار دونالد ترامپ با زنان وجود دارد، این گزارش ها نشان می دهد که او در مناظره دروغ گفته است و رفتار زننده ای که در ویدئوی سال ۲۰۰۵ درباره‌اش با غرور حرف می زد، چیزی بیش از کلمات صرف است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رئوف

    حال کل زنان در آمریکا باید نگران تعرض باشند

  • خوب، بد و زشت!

    احتمالا نیوری های موثر بر انتخابات ایلات متحده امریکا، می خواهد هیلاری کلینتون بیاید سرکار! ولی اتهامات مثل نژادپرستی و فاشیست بودن هم برای به زانو درآوردن ترامپ کافی نمیداند، حالا از یکی زشت ترین حربه های تبلیغاتی یعنی نقض حریم خصوصی وارد می شود، آن هم در دقایق آخر بازی! یعنی یک باری ناجوانمردانه از خانومی که دمکرات است علیه اقایی که جمهوری خواه است! به به چه دمکراسی با اخلاقی؟! خب عده ای می گیوند ترامپ اگر افشا نشود، ممکن است ادم بدی بیاید روی کار که سوةن بهش است برای نزادپرستی یا فاشیست یا ضد زن! خب می گویم اصلا ایتهام فرضی درست! اما چرا اطلاعات سالها پیش بوده حالا رو می شود؟! چرا رقیب را از داشتن یک نماینده مناسب محروم کردید. دوم هیلاری، دارد بازی را کثیف می کند، اتهام جدی به دمکرات ها وراد می شود که دارند از قدرت سو استفاده می کنند. نقض حریم خصوصی و رقابت ناجوانمردانه! الان هیلاری هم به قدرت برسد او سمبل قانون شکنی، نقض حریم خصوصی، بی اخلاقی است و ترامپ دست کمی از او ندارد. هر دو بد هستند فقط می ماند کدام یک بدتر؟! آخر سر این انتخابت شبیه انتخاب نمایشی اتسبداد های مذهبی خواهد شد که ناچار مردم بیین بد و بدتر می کند! امریکا با سابقه دمکراسی اش، این ننگ بزرگی است که انتخابتش تبدیل به انتخاب بین بد و بدتر شود!

  • جواد

    تیمی که پشت کلینتون است خیلی حساب شده عمل میکنه. حتی به نظر من ماجرای اذعان یاهو به هک بیش از نیم میلیارد از ایمیلهایش هم در راستای لوس کردن امنیت ایمیل به طور کل است تا مسئله ایمیلهای کلینتون کم رنگ تر شود. وگرنه مسئله هدف قرار گرفتن ایمیلهای یاهو توسط هکرها از سال ۲۰۱۴ مطرح بود ولی چرا یکمرتبطه دز یکی دو ماه اخیر فردی میاد و اعلم میکنه که اطلاعات بیش از ۲۰۰ میلیون حساب کاربری یاهو را در اختیار دارد و بعد یاهو میگه اطلاعات نیم میلیارد کاربرش به سرقت رفته. و جالبه بعدش هم در اینترت پر از مقاله هایی میشه که چگونه ایمیل یاهوی خود را حذه کنیم!!! یعنی چیزی شبیه به کاری که کلینتون نکرد و لابد چند روز دیگه هم آمار میدن که این تعداد کاربر یاهو ایمیلهایشان را کاملا از بین بردند و بعد بگن ببینین هیلاری هم کاری نکرده که.

  • جواد

    چرا اسناد بی‌اخلاقی‌های ترامپ را حالا رو میکنند و نه در زمانیکه در اردوگاه دموکرات ها کلینتون و سندرز برای کسب نامزی این حزب با هم مبارزه میکردنند. معلوم است چون در آن زمان ترامپ مثل الان بر ضد کلینتون مطالبی میگفت که به ضد کلینتون تمام میشد و ممکن بود باعث بالا آمدن سندرز شود.