ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض کارگران هفت‌تپه ادامه دارد

کارگران نیشکر هفت تپه می‌گویند که همچنان تمام دستمزد معوقه‌شان پرداخت نشده، مشکلات بیمه‌ای آنها برطرف نشده و امنیت شغلی آنها نیز تأمین نشده است.

کارگران نیشکر هفت تپه با وجود دریافت یک ماه از حقوق معوقه خود به اعتراضات خود ادامه دادند و در مقابل ساختمان مدیریت این مجتمع صنعتی تجمع کردند.

عکس از آرشیو - کارگران نیشکر هفت تپه می‌گویند تا دستیابی به تمام مطالبات خود به اعتراض ادامه خواهند داد

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، کارگران معترض مجتمع نیشکر هفت تپه شنبه ۲۴ مهر پس از آنکه یک ماه از چهار ماه دستمزد معوقه خود را دریافت کردند، در مقابل ساختمان مدیریت این واحد صنعتی تجمع کردند و از وضعیت نامعلوم این کارخانه ابراز نگرانی کردند.

این کارگران رسمی و قراردادی دو تا چهار ماه دستمزد از کارفرما طلب داشتند. پنجشنبه ۲۲ مهر یک ماه از دستمزد معوقه خود را دریافت کردند.

کارگران نیشکر هفت تپه می‌گویند که همچنان تمام دستمزد معوقه‌شان پرداخت نشده، مشکلات بیمه‌ای آنها برطرف نشده و امنیت شغلی آنها نیز تأمین نشده است.

آنها گفتند: «تا این لحظه از جانب مدیریت کارخانه و مسئولان اداری شهرستان شوش پاسخ مشخصی به این خواسته‌های کارگران داده نشده است».

کارگران این واحد صنعتی نزدیک به یک سال است که به طور مداوم دست به تجمع، اعتراض و اعتصاب زده‌اند.  آنها با وعده کارفرما ۲۰ شهریور به اعتراض خود پایان دادند، اما یک روز بعد اعتراض خود را از سر گرفتند.

آنها می‌گویند تا دست‌یابی به مطالبات‌شان، به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.