ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه پاسداران: ۱۱ عضو شبکه مدلینگ در زاهدان بازداشت شدند

سپاه پاسداران اعلام کرد که این افراد «عکس‌های مستهجن» در فضای مجازی منتشر می‌کردند، آتلیه‌های زیرزمینی داشتند و در تلاش برای «رواج مدلینگ» بودند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از دستگیری ۱۱ تن مرتبط به فعالیت مدلینگ در شهر زاهدان خبر داد.

از اردیبهشت گذشته شماری از افرادی که در ایران مدلینگ می‌کردند بازداشت شده‌اند

خبرگزاری تسنیم یکشنبه ۲۵ مهر گزارش داد سپاه پاسداران استان سیستان و بلوچستان «یک شبکه سازمان‌یافته مدلینگ» را در شهر زاهدان، مرکز این استان شناسایی کردند و ۱۱ تن را در این ارتباط دستگیر کردند.

سپاه اعلام کرد که این افراد «عکس‌های مستهجن» در فضای مجازی منتشر می‌کردند، آتلیه‌های زیرزمینی داشتند و در تلاش برای «رواج مدلینگ» بودند.

اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان همچنین گزارش داد که شماری از افرادی نیز که «ناخواسته در دام این شبکه افتاده بودند، احضار و ارشاد شدند».

به علاوه سه آتلیه عکاسی زیرزمینی نیز پلمپ شدند.

اطلاعات سپاه پاسداران ایران از اریبهشت سال جاری پرونده‌ای به نام «پروژه عنکبوت» باز کرده است که در این پروژه مرکز جرایم سازمان یافته سپاه تعدادی از مدل‌ها و عکاسان ایرانی فعال در عرصه مدلینگ را بازداشت می‌کند.

مرکز جرایم سازمان‌یافته با صدور اطلاعیه‌ای به «برخورد با مدیران چند صفحه فعال در زمینه تبلیغات اینترنتی در شبکه‌های ارتباطی خارجی» و «حضور و رفت و آمد قابل توجه برخی عناصر در کشورهای همسایه و غربی» اشاره کرده و از انجام عملیات برون‌مرزی چندمرحله‌ای برای اشراف و برخورد قاطع با این شبکه‌ها خبر داده و گفته بود که قرار است مستندات تصویری آن در آینده منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Iran

    این حکومت فاسد از سه راه به اهدافش رسیده. 1. تهدید زندان شکنجه قتل و جنایت ، علنی یا در تصادفات ساختگی یا مسمومیتها و... 2. نگه داشتن مردم در جهل و نادانی و خرافات. تعداد امامزاده ها از حدود 800 در زمان شاه رسید به 15000در 3 سال پیش. 3. فقیر نگه داشتن مردم. متاسفانه به بهانه های مختلف اجازه کار به مردم عادی نمیدهند وجوانان را از فعالیتهای اقتصادی منع میکنند. جلوی کنسرتها گرفته شده، دفاتر کار به بهانه های واهی سریعا پلمپ شده و مردم تهدید و زندان میشند، سرعت تعطیلی کارخانه سریعا" در حال افزایش است، حقوقها بسیار بسیار پایین پرداخت میشه. همه اینها بخاطر کنترل مردم، مجبور کردن مردم برای همکاری و جاسوسی،بعنوان تنها راه برای کار و امرار معاش، تضعیف کردن مردم از نظر اقتصادی و فرهنگی و ایجاد اختلاف بین آنها وجلوگیری از اتحاد مردم،و مجبور کردن مردم عادی به رفتن به مساجد، حسینیه ها و... بعنوان تنها محل تعذیه و خوردن غذا و آشامیدن و سیرشدن!! تخریب قبور شاعران و فرهیختگان کشور ، تهمتهای اخلاقی به فرهیختگان و اساتید واقعی دانشگاهها و افراد مورد اعتماد مردم و مخالفین حکومت با هدف ریختن آبروی آنها و از بین بردن وجهه آنها در جامعه. بیش از %60 زیر خط فقر و افزایش لحظه ای تعداد معتادان و کارتن خوابها و بیکاران و... در نقطه مقابل، خودشون و خانواده هاشون در کشورهای اروپایی و امریکا به خوشگذرانی و تفریج مشغولند. 99% سرمایه کشور برای راحتی و رفاه کمتر از یکصدم جمعیت کشور باسم ولایتمدار مداح بسیجی سپاهی آیت الشیطان خرج میشه. تمام اموری که برای مردم عیر قانونی و حرام است برای خودشون حلال و قانونیست. بامید نابودی همشون که این قول خداست در نابودی حکومتهای ظلم و فساد نفاق و شیادی و جنایت..