ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فساد مالی شهرداری تهران؛ نام پرفسور سمیعی در خیریه همسر شهردار

خیریه «امام رضا»، برگ تازه فساد در شهرداری تهران است. علاوه بر همسر قالیباف، نام همکاران شهردار در نیروی انتظامی و مجید سمیعی، پزشک نامدار هم در آن به چشم می‌‌خورد.

در تازه‌ترین جزئیاتی که از پرونده فساد مالی شهرداری تهران منتشر شده، نام مجید سمیعی پزشک متخصص مغز و اعصاب و زهرا مشیر همسر شهردار تهران به چشم می‌‌خورد.

موسسه «خیریه امام رضا» برگ دیگری از فساد مالی محمدباقر قالیباف شهردار تهران است.

در ادامه افشاگری در باره فساد مالی شهرداری تهران روزنامه شرق یکشنبه ۲ آبان از واگذاری چند هزار متر زمین به یک موسسه خیریه پرده برداشت که توسط زهرا مشیر همسر محمدباقر قالیباف شهردار تهران اداره می‌شود.

برپایه این گزارش شهرداری تهران سال ۹۰ حدود ۴۹ هزار و ۶۰۸ متر مربع زمین را در منطقه ۲۲ تهران به خیریه امام رضا واگذار کرده است.

به استناد اسناد منتشر شده، اعضای هیئت مدیره این خیریه را نزدیکان محمدباقر قالیباف تشکیل می‌دهند. علاوه بر زهرا مشیر همسر شهردار تهران، فرهاد یعقوبی قزوینی معاون هماهنگی نیروی انتظامی در دوران فرماندهی قالیباف در این نهاد و رضا شیران خراسانی رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری و قائم مقام جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی دیگر اعضای هیئت مدیره این خیریه به شمار می‌روند.

آن‌گونه که روزنامه شرق گزارش کرده است،«طرح‌های ریز و درشت و موفق و متوقف‌مانده‌ای که در این سال‌ها در معاونت امور زنان و دفتر مشاوره خانم مشیر در شهرداری تهران برای زنان و محرومان انجام می‌شد، پس از تأسیس مؤسسه خیریه امام رضا یکجا به این مؤسسه واگذار شده است.»

نام پرفسور سمیعی در خیریه همسر شهردار

در میان همه طرح‌های ریز و درشت واگذار شده به خیریه همسر شهردار تهران و دوستان، یک طرح با مجید سمیعی از پزشکان متخصص مغز و اعصاب رابطه دارد.

طرح تاسیس مرکز تخصصی مغز و اعصاب که نخستین بار در سال ۸۹ محمدباقر قالیباف مراسم کلنگ‌زنی آن را با حضور مهمانان خارجی برگزار کرد، قرار بود در زمینی به مساحت ۷۹ هزار و ۶۷۰ متر مربع در غرب تهران ساخته شود.

پس از گذشت دو سال این پروژه تکمیل شد اما یک ساختمان ۱۱ طبقه با زیربنای ۳۵ هزار و ۶۲۰ متر مربع جایگزین مرکز تخصصی مغز و اعصاب شد.

خیریه همسر شهردار تهران در همان سال پروژه دیگری را با عنوان مرکز تخصصی مغز و اعصاب در زمینی به مساحت ۴۹ هزار و ۶۰۸ متر مربع کلنگ‌زنی کرد.

رحمت‌الله حافظی عضو شورای شهر تهران گفته است که این زمین به قیمت هر متر مربع ۱۴۹ هزار تومان به خیریه امام رضا واگذار شده است.

علاوه بر این به استناد گزارش تفریغ بودجه سالانه، شهرداری تهران در یک مرحله ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده است.

روزنامه شرق همچنین گزارش کرده است که اعضای هیئت امنای خیریه امام رضا به بهانه کمک برای تاسیس بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب در یک برنامه با عنوان "گلریزان خیرین برای تکمیل اولین مرکز تحقیقات علوم مغز و اعصاب ایران" برگزار شد، حدود ۶۰ -۷۰ میلیارد تومان کمک مردمی جمع‌آوری کردند.

شهرداری تهران در لایحه بودجه ۹۵ مبلغ ۳۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای تکمیل این پروژه اعتبار در نظر گرفته است.

مجید سمیعی که رسانه‌های داخلی ایران از او به عنوان برترین پزشک مغز و اعصاب جهان نام می‌برند، مهر امسال در برنامه تلویزیونی «دورهمی» که از شبکه نسیم پخش می‌شود، از همکاری و کمک‌های شهردار تهران برای ساخت مرکز تخصصی مغز و اعصاب قدردانی کرد.

او در این برنامه تلویزیونی این مرکز را «کاملا مردمی که با کمک‌های مردمی و بدون حمایت دولت و شهرداری تاسیس می‌شود»، دانسته و گفته بود که «شخص شهردار نهایت همدلی و کمک را به بنده کرد و همیشه می‌گفت من به‌عنوان شهروند کمک می‌کنم، نه شهردار.»

سمیعی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از مشارکت خوب دولت به‌رغم اختلاف نظر با شهرداری تهران در این پروژه هم خبر داده و این همکاری را «بی‌نظیر» خوانده بود.

شهرداری تهران صبح یک‌شنبه دوم آبان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این افشاگری واکنش نشان داد و اعلام کرد که این زمین «به پیشنهاد پرفسور سمیعی با قیمت کارشناسی به موسسه خیریه امام رضا به منظور تاسیس یک مرکز درمانی عام‌المنفعه واگذار شده و فرایند ساخت آن تحت نظر پرفسور سمیعی در مراحل نهایی قرار دارد.»

دفتر شهردار تهران در این بیانیه همچنین عضویت زهرا مشیر همسر محمدباقر قالیباف در هیئت امنای موسسه خیریه امام رضا را تائید کرد و مدعی شد که «امتیاز مالکیت این بیمارستان و اموال این مؤسسه متعلق به هیچ شخص حقیقی و حقوقی نیست و کاملاً وقف عام است.»

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایمان

    این مردک سمیعی برای خودش جایزه سازی کرده. یه شیاده

  • اسماعیل

    دکتر سمیعی دو وجهه در زندگی شخصی دارد: یکی پزشک بودن ایشان است، که بنابر قسمی که یاد کرده وظیفه دارد تا هر انسانی را که به کمک پزشکی نیاز داشته باشد مداوا کند. اما ایشان یک وظیفه انسانی در مقابل انسانهای تحت ستم هم دارد! این وجهه از زندگی دکتر سمیعی بشدت مخدوش و زیر سوال است. در خبر فوق آمده که زمینی برای ساختن بیمارستان داده شده، سپس آن بیمارستان ساخته شده است. اما در نهایت ساختمانی دیگر (11 طبقه) در جایی دیگر به بیمارستان اختصاص داده شده است. و هیچ توضیحی وجود ندارد که ساختمان و زمین 76 هزار متری کجا رفت! زندگی شخصی دکتر سمیعی و ارتباطات خانوادگی او با آیت الله‌ها را نباید از نظر دور داشت. دکتر سمیعی یک از آنهاست، در چنین خانواده‌ای بدنیا آمده و بزرگ شده. فقط به کمک دانش و تکنولوژی غربی کمی رنگ عوض کرده است. او به آن جماعت واپس مانده و متحجر دلبستگی دارد. و با وجودی که آن سیاست را و رفتار غیر بشری را برای خود نمی‌پسندد (در غیر اینصورت چرا در آلمان زندگی می‌کند؟!)، اما برای مردم ایران آن را تجویز می‌کند. قطعاً ایشان به ضامن آهو و این مزخرفات هیچ باوری ندارد، چرا که اگر اعتقاد داشت، دستکم او هم آخوند می شد! اما آن خزعبلات را برای به حماقت کشیدن نا آگاهان بیان می‌کند. دکتر سمیعی درد و رنج ایران و مردم ایران را می‌بیند، و می‌داند که حاکمان ایران توان حل آن را دارند، اما برای بر اریکه قدرت ماندن نه تنها از این رنج نمی کاهند بلکه بدان می‌افزایند. اما سمیعی باز با آن جلادان رابطه خوبی دارد. این رابطه خوب دکتر سمیعی، حاکمان خون‌آشام جمهوری اسلامی را در کارشان ثابت قدم می‌کند. ایشان اگر در زندگی شخصی، ریگی به کفش ندارد باید مرز خود را با سیاست، و سیاستمدارانی که دستانشان به خون و دزدی آلوده است مشخص کند، یا از مراوده با آنها بپرهیزد. فردی در بالا کامنت نوشته: که چه کسی از پول بدش می‌آید!! این یک نمونه از آن عوامی است که حاضر است پول آغشته به خون هموطنش را سر سفره زن و فرزندانش بگذارد. متأسفانه نمونه چنین انسانهایی در رأس حکومت ایران هستند!

  • کامران

    به نام خدا سلام آخه ادمی مثله پروفسور سمیعی اگه اراده کنه هر جای دنیا بهش بهترین خانه و ناشین و وخدمتکار و..... رو در اختیارش که میذارن هیچ تازه نازش رو هم میکشن. حالا اونوقت بنظر شما این ادم نیازی به این کثافتکاریها داره؟ رییس جمهور مادامالعمر افتخاری یک قاره هست با ثروتی که داره و اعتباره جهانی که داره کل خاندان قالی و لاری و باهم میخره منتهی اون بندهذخدا یکمی ساده هست فکر میکنه داره به پیشرفت علم و تخصص مغز و اعصاب کمک میکنه نمیدونه که اینا دارن از اسمش برای لجنکاریاشون و غارتگریاشون استفاده میکنن. یخورده * نباشیم

  • سارا

    سمیعی لابیست جمهوری اسلامی و مزدور رژیم است و در معامله شرکت زیمنس برای خرید دستگاه شنود دست داشت

  • امیر

    من تحت هیچ شرایطی به هیچ کس تهمت نمیزنم نه شهردار و نه پرفسور فقط از مردم ایران متعجب هستم که فکر میکنند کسی که دکتر است و پرفسور و خارج زندگی میکنه ادم شریف و خوبی است من در خارج زندگی میکنم و کسانی رو دیدم که ایرانی ها بعلت معروف بودم به سرشون قسم میخورند ولی متاسفانه برای پول هر کاری میکنند ..

  • ایرانی

    ضمن احترام به شخصیت علمی پروفسور سمیعی از حرکت ایشان واقعا تعجب کردم که این جانی قاتل رو در آغوش کشیده.شاید هم پول و قدرت ایشون رو هم...؟

  • اسماعیل زمانی

    پرفسور سمیعی درست که یکی از بزرگترین و بهترین جراحهای دنیاست و حرفی ندارم ولی ایشان هم پول پرست هستن ، من شخصا باایشون درمورد مریضی خواهرم د ر تماس بودم و باید ۳۰ هزار یورو نقد بحابشون بریزم تا بستریش کنه و برای همین گفتگو ونظر خواهی باید ۱۰۰ یورو پرداخت میکردم.

  • nasheas

    با سلام , بنده کاری به جناب پروفسور سمیعی ندارم چونکه شناخت آنچنانی از ایشان ندارم فقط طبق شنیدها که میگویند ایشان اولین جراح مغز و اعصاب دنیا هستند , اما از ایشان نه به عنوان پزشک بلکه به عنوان یک ایرنی توقع نداشتم که اینطور خودشان را در بغل یک قاتل مفتخور , جانی و ..... بیندازند ( البته شاید سیاستشان اینطور ایجاب میکرده است که به خاطر ساخت پروژه بیمارستان اینطور غمل کنند , خدا داند و بس ), اما آقای شهردار شما که میگویید بنده به عنوان یک شهروند نه به عنوان شهردار کمک میکنید ممکن است بفرمایید که این مبالغ را از کجا تامین مینمایید که به این پروژه کمک کنید ؟ آهان تازه فهمیدم از مبالغی که جدیدا" از واگذاری یا فروش املاک غیر قانونی شهرذاری و همینطور از موسسه خیریه امام رضا که سرکار خانم زهرا مشیر ( خانم جنابعالی ) و ........ تامین میشود , البته این کمک شما هم آقای شهردار به اندازه یک پر کاه در مقابل یک کوه است , پر کاه را کمک به ساخت بیمارستان و کوه را هم به حساب شخصیتان در بانکهای خارج , والسلام

  • كشكساب

    با درود بر همه ايرانيان . بنده به مدارج علمى ايشان ايراد نگرفتم ، چون سوادش را ندارم . به دزدى ايشان از اموال و املاك مردم ادعايى ندارم ، چون بجز اين گزارش ، چيزى نميدانم . (( اما )) ايا در اغوش كشيدن يك جانى و دزد كه زن و دخترو خواهر و مادرِ منِ ايرانى را در خيابان ميزند و در بازداشتگاه شكنجه و تجاوز ميكند و فرمانده ان نيروى سركوب و شكنجه و كشتارُِ مردم بيدفاع است ، افتخار دارد؟ كه من به اين دكتر افتخار كنم . صدها دانشمند كه اين اقاى دكتر هرگز به انها نخواهد رسيد ،( با هيتلر همكارى ميكردند ) ايا خانواده هاى قربانيان جنايات هيتلر ، به ان دنشمندان افتخار ميكنند ؟ يا معنى افتخار را نميدانيد ، يا تا كنون افتخار نكرده اييد كه لذت افتخار بر انسانيت را تجربه نمائيد . من ننگ ميدانم با اين شخص كه اينچنين مجيز گويانه ميگويد و اينچنين ذليلانه رفتار ميكند ، هرگونه ارتباطى را . پاينده ايران ، سربلند ايرانى

  • میر ز ا رضا

    در کشوری که یک آخوند تبهکار و نالایق رهبر معظم!؟! لقب میگیرد پس چه جای بحث و چه فایده از کش دادن مطلب در جایی که مثلأ ولایتی لقب بهترین پزشک کودکان در جهان؛ احمدی نژاد بهترین دکتر قیر و اسفالت در تمام عالم؛ لقب گیرند و سمیعی نامی بعنوان بهترین جراح مغز و اعصاب در تمام تاریخ بشری!؟! که وجه مشترک همه این از مابهتران ایرانی بودن و با فرهنگ ایرانی بزرگ شدن آنهاست!؟! فرهنگی که در طی ۲۵ قرن تاریخ خود مملو و انباشته شده از خودشیفتگی و نژاد پرستی و فساد اخلاقی و دیگر مفتی خرات (ببخشید مفتخرات) پوشالین دیگر!؟! پس صدهاایول به پروفسوق قالیباف و به پروفسوق معظم له سمیعی!؟!

  • رضا

    پروفسور سمیعی در یک برنامه خندوانه خیلی صریح انتقاد می کرد که همه صاحب نظران براین موضوع تاکید داشتند که یک پاپوشی برای پروفسور سمیعی درست می کنند.

  • ا.ش

    توروخدا بس کنید این مزخرفات رو.کسی که تمام دنیا بهش افتخار میکنه واصلا وقتی برای تفریح واستراحت نداره ومدام داره عمل جراحی میکنه به این پولها چه احتیاجی داره.حالا انقدر این مزخرفات رو بگید که اگه ایشون به ایران میومدن واعمال جراحی انجام میدادن دیگه نیان ومثل بقیه پزشکها از کشور بریده بشن وبرن

  • علیرضا

    با عرض سلام خدمت تمامی دوستان عزیز باید گفت که پورفسور سمیعی یکی از افراد خیر خواه و دلسوز جامعه پزشکی ایران است دعا می کنیم به حق آقا امام رضا این سرباز گمنام جامعه پزشکی در این راه و هدفی که دارد موفق شود و خواری شود در چشم و استخوانی در گلوی بدخواهان این مرد بزرگ که چشم ندارند پیشرفت این ابرمرد جامعه پزشکی را ببیند اگر به حق نگوییم که پورفسور سمیعی یکی از افراد ولایی و خدمتگذار به میهن عزیزمان ایران است سخنی گزافه نگفته ایم خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خودت این دانشمند دلسوخته ایران را در پناه امام رضا سلامت و موفق بدار

  • IRAN

    این پرونده مرتبط با پروفسور سمیعی و آقازاده ایشونه. دکتر سمیعی سالی 1-2 بار قبلا به ایران میاد و ظاهرا" به خیال خودش هدفش کمک به مصدومین جنگ و جانبازان عزیز کشوره که اگر با این هدف باشه واقعا" قابل احترامه. ولی مثل اکثر پزشکان و متخصصین مقیم خارج از کشور که "خواسته و با فهم و اطلاع کامل و دریافت پول های هنگفت و زمین و سهام" و یا "ناخواسته و با شگردها و شیادیهای رژیم شیاد فاسد ایران باز هم با دریافت پول های هنگفت و زمین و سهام، البته اینبار زیر پوشش خیریه و خدا و پیغمبر" ، در جهت اهداف شیطانی و ضد انسانی و جنایتکارانه این رژیم فاسد قدم برداشته است. برگذاری شام شاهانه با دعوت از همه سران و مسولین اطلاعات و سپاه قدس بافتخار دکتر سمیعی همیشه 2-3 روز قبل از ترک ایران انجام میشه. پسر ایشان مثل فرزند دکتر حسابی از نیروها و رابطهای فعال رژیم با خارج از کشور هستند. برادر جانبازی میگفت "دکتر سمیعی ظاهرا" بخاطر ما میاد ایران ولی نه من و نه بقیه همسنگریهای ما تا حالا ایشونو ندیدیم! و روزهایی که توی بیمارستان خاتم الانبیا (معروف به خاتم الاغنیا در بین جانبازان عزیز) هست اصلا هیچ جانبازی را راه نمیدند، فقط خود مسولین و علما و خواص آغا و اقوام و دوستانشون را دکتر ویزیت میکنه! به گوش دکتر هم رسوندیم ولی گفته هر کسی که از طرف بیمارستان بمن معرفی بشه را ویزیت میکنم مهم نیست کی هست!" بهر حال ممکنه دکتر سمیعی ظاهرا" اظهار بی اطلاعی کنه ولی اینقدر باهوشه که خودش میدونه داره چه راهی را میره آقازادش چکاره هست و چقدر خورده و بازم داره میخوره! یکی از امور مهمی که این رژیم فاسد توسط اون در دنیا تونست کمی اعتبار کسب کنه سوء استفاده از اسم و اعتبار متخصصین ایرانی مقیم خارج ست که متاسفانه در اکثر موارد موفق شده چون هیچکس پول های هنگفت و رشوه های کلان را که از مردم بدبخت فقیر پرداخت میشه را نمیتونه نادیده بگیره بجز افراد شرافتمند. !

  • الهام محمودی

    در این گزارش هیچ فسادی مشخص نشد ،وقتی موسسه ای خیریه هست شما نباید و به این سادگی مارک فساد به ان بزنید ،به نظر بنده که خودم زوایای فساد حکومت رو خوب میدونم ،این گزارش مضحک و دروغه ،مخصوصا که شخصی مثل پروفسور سمیعی در این ماجرا فعالیت میکنه ،شما تا دلنون بخواهد براتون از فساد و تباهی و دزدی های ارکان نظام با مدرک صحبت خواهم کرد ولی این مورد کاملا دروغه ،باور نکنید ،

  • ياشارد

    اين جناب دكتر هم ، متاسفانه جز اين تفعله ها شده ،،،،،، در اينده نزديك همه چيز رو خواهد شد !!!

  • كشكساب

    با درود بر همه ايرانيان . از ياد نبريم كه همين اقاى جراح ، در مصاحبه گفت كه وقتى نام امام رضا بيايد نام ما جايى ندارد . با دو معنى اين جمله دو پهلو را گفت كه از طرفى گمان شود كه ناراضى بوده و اين نام بنوعى ، تحميليست و از طرفى خود را چاكر ضامن اهووو!؟! معرفى كرده باشد ، بهر حال ميل شخصى افراد تا پيامد و اسيب اجتماعى ندارد ، به خودشان مربوط است . اما اين جانى ، قاليباف ، خودش گفت كه براى زدن و دانشجويان با چماق سوار موتور شد و به محل خوابگاه آنها رفت و بقيه ماجرا كه فقط يك ريش تراش دزدى از پرونده قضائيه حكومت بشدت اسلامى ،به ماجراى شكنجه ها و يا زهرا گويان از پنجره جوانان دانشجو را به پائين انداختن ، خاتمه داده شد . حالا بماند كه سردسته باجگيران و شكنجه گران كه با نام نيروى انتظامى تحت فرمان خامنه اى دزد عمل ميكنند ، خود عين جنايتكارى و مستوجب برائت و مجازات است ، با اين تفاصير ، ايا من ايرانى بايد افتخار كنم ؟ كسى كه دست در گردن يك جانى مياندازدو مجيزش را ميگويد ، چون پزشك نابغه است وايرانى است ، پس هم ميهن من است ؟ بسيار از نوابغ در رشته هاى مختلف با هيتلرو استالين و هيروهيتو ، و پولپوت و موسولينى و خمينى دروغگو و خامنه اى دزد ووو در تاريخ معاصر ، و با جنايتكاران تاريخ كهن ، همكارى كرده و مايه ننگ انسان و انسانيت شده اند . درجه علمى علو انسانى را تضمين نمينمايد . پاينده ايران ، سربلند ايرانى

  • ناصر

    خوب اين چه مشكلي داره و ردپاي سميعي شما دو يك بيمارستان عام المنفعه چه ايرادي داره؟ اين پروژه ها رو بايد بااستفاده از افراد بانفوذ و قوي انجام داد چه خوب باشن و چه بد در نهايت به نغع مردمه

  • sasi

    @shila آواز دهل شنیدن از دور خوش است پای پول که وسط باشه دکتر و وکیل و وزیر نمیشناسه

  • bijan

    مو سسه های خیریه پوششی برای حفظ قدرت سیاسی و اقتصادی .

  • سامی

    پای پورفسور رو باز نکنید لطفا به کلاهبرداری اقایان

  • حسین

    خیلی گزارش گمراه کننده ای بود. یک جوری نوشتید انگار که انگار پروفسور سمیعی نقشی در فساد شهرداری داشته که این جور نیست.

  • asayesh

    هر جا پولهای هنگفت میلیادردی بیت المال براحتی تقسیم میشود هر کسی را وسوسه می کند پروفسور سمیعی پولی که در این 70 سال جمع کرده را چند برابرش را یکجا به او میدهند چرا باید قبول نکند در کشوری مثل آلمان که از صبح تا شب کار کردن و نصف ان را مالیات دادن در امدی بیشتر از متوسط نصیب امثال سمیعی میشود چرا یک شبه ره 70 ساله را نرود سمیعی هم فرشته نیست !!!!!!!!!!!!!!!!

  • shila

    دکتر صميعي مثل اين طیف ملاها و مفت خور ها نيست. این فرد آدم ارزشداري است. بر عکس آن مفت خورها

  • مریم

    چندسالیست که خیریه های ریز ودرشت مثل قارچ درکشورمخصوصا در تهران سربراورده اند . غالبا هم اعضای باندحکومت و خانواده و اعوان وانصار اداره کنندگان انها هستند .این خیریه ها مراکزی برای پولشویی و سوئ استفاده مالی گردانندگان است . خود م شاهد بودم که دریک موسسه خیریه کوچکتر که یک موسسه اموزش و حفظ قران بود و متعلق به دو برادر و همسر حق شناس یکی از اصلاح طلبان بود ازخیرین و دولت پول میگرفتند وان را صرف هزینه های شخصی خود میکردند و اتومبیل و راننده شخصی استخدام کرده بودند.درکنار این ها شهریه های کلان ملیونی برا ی دوره ها حفظ قران از مردم میگرفتند . .جالب بودکه پدرشان هم که یک امام جماعت در مسجدخیابان وحدت اسلامی بودچندسالی بود که به نمایندگی رهبری در قطر منصوب شده و منزل راهم ازجنوب شهربه نیاوران منتقل کرده بود . چند ویلا در کرج و میگون داشتند که به گفته خودشان پدرشان خریده بود . این موسسه خیریه درمقایسه با موسسه همسر فالیباف البته چیزی نیست.