ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتظار بی‌ثمر سازمان‌های امدادرسان از آتش‌بس در حلب

سازمان‌های امدادرسان که انتظار داشتند با آتش‌بس اعلام‌شده روسیه و سوریه در حلب بتوانند به مجروحان و بیماران کمک کنند از این آتش‌بس «مأیوس» شدند.

سازمان‌های امدادرسان که انتظار داشتند با آتش‌بس اعلام‌شده روسیه و سوریه در حلب بتوانند به مجروحان و بیماران کمک کنند از این آتش‌بس «مأیوس» شدند.

مردم حلب

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، صلیب سرخ جهانی در توئیتر خود اعلام کرد که از روز پنج‌شنبه ۲۰ اکتبر / ۲۹ مهر کارکنان این سازمان بین‌المللی و هلال احمر سوریه بیهوده انتظار تعهدات امنیتی برای خروج مجروحان و بیماران از حلب را کشیدند.

صلیب سرخ در توئیتر خود افزوده است: «ما بسیار مأیوس شدیم.»

روسیه از پنج‌شنبه گذشته به مدت سه روز حملات هوایی خود را به حلب متوقف کرد. قرار بود این آتش‌بس برای کمک رسانی دارویی و پزشکی به مردم حلب از سوی همه گروه‌های درگیر برقرار شود. اما این کمک‌ها به دست مردم حلب نرسید.

از بامداد یکشنبه ۲۳ اکتبر/ ۲ آبان آتش‌بس سه روزه‌ای که روسیه و رژیم سوریه در حلب اعلام کرده بودند پایان یافت و درگیری‌ها از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.