ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جای امن؛ نزد قاری قرآن

در همین زمینه:

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • افشین

    واقعاکه هیچی بد تر از این نیست که فریاد تظلم خواهی تورا کسی نشنود. یعنی افراد خودشان را به ناشنوایی بزنند. من هر بار که این کاریکاترو را می بینم، حقیقتاً حس تضییع حق این شاکیان بی پناه را در مقابل مراجعی که آگاهانه پای کثیف و ناحقشان را بر دادخواهی این افراد میفشارند احساس میکنم. آن مردک بیشرم که موذیانه این کودکان درمانده از دادخواهی را در پناه امثال خودش به ریشخند گرفته و....و... و....در این طرح بدون نشان دادن تصویر خشن و زشت، آن زشتی و درد و ناحقی و بی قانونی ، را تمام و کمال بیان کرده. دست مریزاد. درود بر گردانندگان رادیو زمانه

  • ساسان

    چه اشکالی دارد این بیچاره، خواسته آن بچه های زبان بسته را با اصول اساسی اسلام آشنا کند، برای سفر حج آماده شان سازد و با این دوره پیش حوزوی راه رسیدن آنان را به مقام های شامخ دینی از حجت الاسلامی تا آیت اللهی هموار سازد.

  • علی

    دِ این قَدَ کش ندهید این موضوع رَ. آن چند کودک هم سهم این برادر بزرگوار قاری کلام الله بوده است از سفره پر برکت نظام مقدس اسلام ناب محمدی.

  • هیما

    لعنت بهت بیاد که بخاطر لذتت آینده بچه های مردم را به این روز انداختی. لعنت بر اون حرامزادگانی که کارت را توجیه کرده اند.