ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستگیری رئیس اتحادیه مسکن مهر خراسان شمالی به اتهام "کلاهبرداری"

دادستان بجنورد از دستگیری رئیس اتحادیه مسکن مهر خراسان شمالی به دلیل جعل سند، استفاده از سند مجعول و کلاهبرداری خبر داد و گفت متهم قصد خروج از کشور را داشت.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از دستگیری رئیس اتحادیه مسکن مهر خراسان شمالی به دلیل جعل سند، استفاده از سند مجعول و کلاهبرداری خبر داد.

شامگاه پنجشنبه ششم آبان، مسلم محمدیاران، دادستان بجنورد از بازداشت رئیس اتحادیه مسکن مهر خراسان شمالی به اتهام کلاهبرداری‌های متعدد خبر داد و گفت: «متهم می‌خواست از کشور خارج شود اما دستگیر شده و در بازداشت موقت است.»

یاران به خبرگزاری مهر گفته است که در بازرسی‌های انجام شده از دفتر کار متهم، مهرهای جعلی و ۳۴ سند مالکیت کشف و ضبط شده است.

دادستان بجنورد افزوده که متهم ردیف دوم این پرونده، یک کارمند اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که اتهامش اخذ رشوه است.

پروژه مسکن مهر، یادگار اولین دوره دولت احمدی‌نژاد است و در سال ۱۳۸۶ کلید خورده، اما ۷۵ درصد واحدهای مسکونی مهر در سراسر ایران به دلیل کمبودها یا سوءاستفاده‌های مالی و اختلاس و سوءمدیریت، هنوز به مرحله افتتاح و بهره‌برداری نرسیده‌اند. بسیاری از پیش خریداران که  سال‌ها پولی پرداخته و در انتظار مسکن‌ بوده‌اند، بارها در برابر استانداری‌ها و ادارات شهرهای مختلف تظاهرات کرده‌اند.

دولت نهم و دهم همواره از طرح مسکن مهر به‌عنوان یکی از افتخارات خود یاد می‌کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رضا

    حکومت دزدهمینه