ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کاخ مرمر، کاخ مرکبات

کاخ سلطنتی رامسر یا کاخ مرمر به عنوان یکی از نفیس‌ترین آثار دوران پهلوی در شمال ایران به شمار می‌آید.

کاخ سلطنتی رامسر یا کاخ مرمر به عنوان یکی از نفیس‌ترین آثار دوران پهلوی در شمال ایران به شمار می‌آید. کاخ مرمر به دستور رضا شاه پهلوی در سال ۱۳۱۶ ساخته و به بهره‌برداری رسید.  این کاخ تا انقلاب سال ۱۳۵۷ به عنوان اقامتگاه خانواده پادشاهی استفاده می‌شد. ساختمان کاخ در میان باغی به مساحت شصت هزار متر قرار دارد. نهال‌های مرکبات اصلاح شده و گیاهان تزیینی نایاب در این باغ کاشته شده‌است و  از نظر تنوع گیاهی یکی از جالب‌ترین باغ‌های ایران است.

[sliderpro id="226"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آسیب پذیر

    حیف است! این همه زمین بی استفاده افتاده ! به نظر من بدهند به سپاه پاسداران و فرمان هشت ماده ای امام درختها را بتراشند و آنجا ساختمان های اداری تجاری بسازند و بفروشند، پولش را پس از پرداخت سهم بیت ولی امر مسلمین جهان، بدهند به آخوندها و سید حسن نصراله و اسماعیل هنیه و خالد مشعل و .... ساخت گنبد و مناره و ضریح طلا در کربلا و سامرا و نجف و شهرداری نجف و کربلا یا موشک بخرند بریزند سر مردم فتنه گر سوریه برای دفاع از حرم بشار اسد ! یا همه را بدهند به ولی امر مسلمین جهان خودش میداند چه کند. این راه بهتر است ! بهر حال ما هم باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم !