ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگیری‌ها در حلب شدت یافته است

دیدبان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا گزارش داد که جت‌های بمب‌افکن در حال بمباران مناطقی از حلب هستند که روز گذشته به کنترل شورشیان اسلام‌گرا درآمد.

مخالفان دولت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه از آغاز دوباره حملات هوایی به حلب خبر دادند. این حملات یک روز پس از راکت‌پرانی‌های شورشیان اسلام‌گرا صورت می‌گیرد.

عکس از آرشیو - حملات دوباره هوایی به حلب در پاسخ به راکت‌پرانی‌های شورشیان اسلام‌گرا صورت می‌گیرد

خبرگزاری آسوشیتدپرس شنبه ۲۹ اکتبر/ هشتم آبان از بالا گرفتن شدت درگیری‌ها بین مخالفان و نیروهای دولتی سوریه در حلب خبر داد.

دیدبان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا گزارش داد که جت‌های بمب‌افکن در حال بمباران مناطقی از حلب هستند که روز گذشته به کنترل شورشیان اسلام‌گرا درآمد.

شورشیان اسلام‌گرا جمعه ۲۸ اکتبر با شلیک خمپاره و گلوله باران محاصره حلب را شکستند و کنترل بخشی از این شهر را به دست گرفتند. در این حملات ۱۵ تن کشته و بیش از ۱۰۰ تن زخمی شدند.

تلویزیون دولتی سوریه بامداد شنبه از ادامه راکت‌پرانی مخالفان اسد به مناطق تحت کنترل دولت خبر داد. بر پایه این گزارش در اثر این راکت‌پرانی‌ها دست‌کم شش تن زخمی شدند.

همزمان با شدت درگیری‌ها در حلب، متحدان رژیم سوریه در نشسستی سه جانبه در مسکو روی مقابله با تروریسم و حق حاکمیت سوریه تبلیغ و تاکید کردند. روسیه نیز اعلام کرده بود که توقف حملات هوایی جنگنده‌های خود را به این شهر تمدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    گزارشهای تکمیلی از تجمع اعتراضی هزاران تن از مردم سراسر کشور در پاسارگاد در روز جمعه 7آبان حاکی است تظاهر کنندگان شعار می‌دادند: سوریه رو رها کن فکری به‌حال ما کن.....