ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علیرضا محجوب نایب رئیس فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری شد

در هفدهمین کنگره سراسری فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری در آفریقای جنوبی از میان اتحادیه‌های کارگری ایران، علیرضا محجوب و هیأتی از خانه کارگر شرکت کردند .

محمد حمزه‌ای، معاون امور بین الملل خانه کارگر از انتصاب علیرضا محجوب، دبیر کل خانه کارگر به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری خبر داد.

علیرضا محجوب در هفدهمین کنگره فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری ۲۰۱۶- آفریقای جنوبی

حمزه‌ای شنبه هشتم آبان به خبرگزاری کار ایران گفت که این تصمیم فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری در هفدهمین کنگره جهانی آن اتخاذ شده است.

فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری در سال ۱۹۴۵ جایگزین فدراسیون بین‌المللی اتحادیه‌های کارگری شد و هدف آن تشکیل فدراسیونی جهانی شبیه سازمان ملل برای اتحادیه‌های کارگری در سراسر جهان است. این ارگان چپ‌ترین فدراسیون اتحادیه‌های کارگری در جهان به شمار می‌رود و اعضای آن اتحادیه‌های بزرگی مانند اتحادیه راه‌آهن سراسری بریتانیا هستند.

هفدهمین کنگره سراسری آن ۱۴ مهر ماه در بندر دوربان آفریقای جنوبی آغاز به کار کرد.

از میان اتحادیه‌های کارگری ایران، علیرضا محجوب و هیأتی از خانه کارگر در این کنگره شرکت کردند.

محجوب نماینده تهران در شش دوره مجلس شورای اسلامی ایران، از سال ۱۳۷۵ دبیر کل خانه کارگر است. او پیش‌نویس آیین‌نامه قانون شورای اسلامی کار را چندی پس از بهمن ۵۷ نوشت. خانه کارگر در خرداد ۱۳۵۸ به تسخیر نیروهای حزب الله درآمد و از آن زمان ریاست آن را هیأتی سه نفره بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • نیما

    ایشان در اول انقلاب جزو چماقدار ها بود و در روزنامه کیهان با اسم و رسم عنوان کرد که ۴۰۰۰ چماقدار وظیفه به هم ریختن تجمعات و میتینگ ها را بر عهده دارند