ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زمین‌لرزه شدیدی مرکز و جنوب ایتالیا را لرزاند

ساکنان این مناطق وحشت‌زده به خیابان‌ها و میادین آمده‌اند. بسیاری از مردم مناطق مرکزی ایتالیا از چهارشنبه گذشته در خودروهای خود و یا هتل‌ها و پناهگاه‌ها به سر می‌برند.

زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۶.۶ ریشتر مناطقی از مرکز و جنوب ایتالیا را لرزاند. در همین منطقه هفته گذشته و ماه اوت نیز چند زمین‌لرزه به وقوع پیوسته بود.

وقوع زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۶.۶ ریشتر در مرکز ایتالیا

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، زمین‌لرزه‌ای که صبح یکشنبه ۳۰ اکتبر/ ۹ آبان مناطق مرکزی ایتالیا را لرزاند تاکنون خسارات زیادی را در پی داشته اما شمار تلفات جانی احتمالی گزارش نشده است.

ساکنان این مناطق وحشت‌زده به خیابان‌ها و میادین آمده‌اند. بسیاری از مردم مناطق مرکزی ایتالیا از چهارشنبه گذشته که چند زلزله خفیف به وقوع پیوست در خودروهای خود و یا هتل‌ها و پناهگاه‌ها به سر می‌برند.

این زمین‌لرزه که مرکز آن شهر پروچا بود در رم، پایتخت ایتالیا و شهرهایی مانند نورچا، نرا و ترونتو نیز احساس شد. این مناطق در زمین‌لرزه ماه اوت خسارات زیادی دیده بودند و شهرداران آنها می‌گوید اکنون «دیگر شهری وجود ندارد».

مارکو رینالدی، شهردار اوسیتا گفت: «فاجعه است، فاجعه. من در ماشینم خوابیده بودم و جهنم را دیدم».

زمین‌لرزه‌ای که همین منطقه را ۲۴ اوت لرزاند نزدیک به ۳۰۰ کشته برجای گذاشت. این زلزله تمام شبه جزیره ایتالیا را از بولزانو تا بالی لرزاند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    اینکه آقای آیت اله صدیقی امام جمعه موقت تهران میگوید زمین لرزه از بی حجابی زنها است مسخره اش می کنند ! زنهای ایتالیا بی حجابند زمین لرزه هم می آید ! من از ولی امر مسلمین جهان خواهش می‌کنم آقای صدیقی را بفرستند در رم نماز جمعه بخواند تا زمین لرزه نیاید. یا قاضی اسلامی بفرستند آنجا بقول آیت اله جنتی چند نفر را اعدام کنند کار درست می شود !