ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی شریعتی، فعال اصلاح‌طلب، بازداشت شد

علی شریعتی، از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب بازداشت و برای تحمل پنج سال حبس تعزیری محکومیت خود به به بند هشت زندان اوین منتقل شد.

علی شریعتی، از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب بازداشت و برای تحمل پنج سال حبس تعزیری محکومیت خود به به بند هشت زندان اوین منتقل شد.

علی شریعتی، از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب

یک منبع نزدیک به علی شریعتی به هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران گفته است او امروز، دوشنبه ۱۰ آبان برای انجام کاری به شهرداری رفته بود که در آن جا بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

سایت کلمه نیز خبر بازداشت علی شریعتی را منتشر کرده و نوشته است او که در مرخصی به‌سر می‌برد، به دلیل آن‌چه بازنگشتن به زندان عنوان شده، بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

علی شریعتی از فعالان سیاسی‌ طرفدار دولت حسن روحانی است.

شریعتی در بهمن ۹۳ بازداشت و در شهریورماه ۹۴ به ۱۲ سال و ۹ ماه حبس تعزیری محکوم شد. در مرحله تجدید نظر این حکم به پنج سال حبس کاهش یافت. اتهامات او «اجتماع و تبانی، تبلیغ علیه نظام، توهین به رهبری، توهین به رئیس جمهور وقت و نگهداری ماهواره» عنوان شده بود.

او پس از ۱۵ ماه بازداشت در اردیبهشت‌ماه سال جاری، به مرخصی اعزام شد.

شریعتی یک بار نیز در ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ بازداشت شده بود و در دادگاه بدوی به دو سال حبس محکوم شد که در مرحله تجدید نظر به یک سال کاهش یافت. او از دوران بازداشت نخست خود به سیاتیک و بیماری کلیوی دچار شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.