ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چند کشته و زخمی در درگیری مسلحانه بین دو طایفه خوزستان

درگیری میان دو طایفه در شهرستان‌های ایذه و باغملک استان خوزستان به درگیری مسلحانه در شهرستان بهمئی کشیده شد و در جریان آن یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

درگیری میان دو طایفه در شهرستان‌های ایذه و باغملک استان خوزستان به درگیری مسلحانه در شهرستان بهمئی کشیده شد و در جریان آن یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، در این درگیری دو نفر از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهرستان بهبهان در استان خوزستان منتقل شد و یک نفر نیز بلافاصله کشته شد که جنازه او به بیمارستان شهر لیکک منتقل شده است.

لطیف حیایی اهوازی، فرماندار باغملک به سایت محلی «خوزنیوز» گفته است دو طایفه درگیر، «محمدموسایی» و «محمدی» از دو روستای پتک جلالی و سرخواه بودند که روز شنبه، ۸ آبان‌ماه بار دیگر با یکدیگر درگیر شدند.

به‌گفته حیایی اهوازی، این دو طایفه به قصد انتقام‌گیری در ارتفاعات باغملک با یکدیگر درگیر شدند که در جریان تیراندازی‌ها یک نفر کشته شد.

فرماندار باغملک گفت بارها برای حل اختلاف دو طایفه تلاش شده اما آن‌ها از مصالحه خودداری کرده‌اند.

او همچنین گفت تعدادی از درگیرشدگان به سمت رامهرمز رفتند که در جریان تعقیب از سوی نیروی انتظامی،‌ خودروی یکی از آن‌ها واژگون شده و در این حادثه جان خود را از دست داده است.

در شهریورماه سال گذشته نیز درگیری‌های مسلحانه طایفه‌ای در روستای پتک جلالی ۹ کشته و ۱۱ زخمی  بر جای گذاشته بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بیژن

    از یکطرف میگویند مرگ بر آمریکا از طرف دیگر روشها و سنتهای حل اختلاف در تگزاس قرن هیجدهم را تقلید میکنند.