ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی شکوری‌راد آزاد شد

<p>علی شکوری&zwnj;راد، عضو جبهه مشارکت ايران اسلامی که ۱۸ آذر ۸۹ بازداشت شده بود، پس از ۴۸ روز حبس، از زندان آزاد شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای ندای سبز آزادی، شکوری&zwnj;راد ظهر امروز دوشنبه چهارم بهمن ٨٩ آزاد شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>شکوری&zwnj;راد ١٨ آذر ٨٩ برای دومین بار در چند ماه اخیر به اتهام &laquo;تبليغ عليه نظام و نشر اکاذيب&raquo; دوباره بازداشت شده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای دادستانی تهران در آذر ٨٩، شکوری&zwnj;راد به دليل انتساب &laquo;سخنان کذب و خلاف واقع&raquo; به آيت&zwnj;الله صادق لاريجانی، رئيس قوه قضائيه، احضار و با تشديد قرار وثيقه به زندان معرفی شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>شکوری&zwnj;راد چند روز پيش از بازداشت، در مناظره با عبدالرضا داوری، مدير عامل پيشين خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) که توسط بسيج دانشجويی دانشگاه لرستان برگزار شد، خطاب به وی گفته بود: &laquo;رسانه&zwnj;های خود شما گفتند که علی لاريجانی تلفنی به آقای موسوی تبريک گفت، وی آن را تکذيب نکرد چنين مطالبی راجع به آقای صادق لاريجانی نيز وجود دارد که تاکنون بنا به دلايلی رسانه&zwnj;ای نشده است و اگر لازم بود اين کار را انجام خواهد شد.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>با اين حال به گفته دادستانی تهران، آيت&zwnj;الله لاريجانی اين سخنان را به &laquo;صراحت&raquo; تکذيب کرده است.</p> <p>علی شکوری&zwnj;راد، ٢٠ مهرماه ٨٩ نيز به دليل اتهامات &laquo;امنيتی&raquo; بازداشت شده بود اما ششم آبان ٨٩ با دخالت آيت&zwnj;الله موسی شبيری زنجانی از زندان آزاد شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>شکوری&zwnj;راد همچنين در اين مناظره که متن آن در وبلاگ شخصی&zwnj;اش منتشر شده، گفته است: &laquo;بلافاصله پس از انتخابات، بلايی بر روزگار معترضان آمد که تمام اسناد و مدارک آن&zwnj;ها را گرفتند و حتی مدارک کميته صيانت از آراء هم از بين رفت و اصولاً بخشی از کودتا از بين بردن آن&zwnj;ها بود.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>مخالفان دولت می&zwnj;گويند که در انتخابات رياست&zwnj;جمهوری ايران در سال گذشته، محمود احمدی&zwnj;نژاد با &laquo;تقلب، کودتا و دخالت نهادهای امنيتی و نظامی&raquo; به عنوان فرد پيروز معرفی شده است.<br /> <br /> پس از برگزاری انتخابات بحث&zwnj;برانگيز رياست&zwnj;جمهوری ايران در سال گذشته، بسياری از اعضای جبهه مشارکت بازداشت شدند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به نوشته تارنمای نوروز که به جبهه مشارکت وابسته است، هم&zwnj;اکنون ١٦ عضو اين حزب از جمله &laquo;محسن ميردامادی، دبير کل، عبدالله رمضان&zwnj;زاده، قائم&zwnj;مقام دبير کل، مصطفی تاج&zwnj;زاده و محسن صفايی فراهانی از اعضای شورای مرکزی&raquo; در زندان هستند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

علی شکوری‌راد، عضو جبهه مشارکت ايران اسلامی که ۱۸ آذر ۸۹ بازداشت شده بود، پس از ۴۸ روز حبس، از زندان آزاد شد.

به گزارش تارنمای ندای سبز آزادی، شکوری‌راد ظهر امروز دوشنبه چهارم بهمن ٨٩ آزاد شده است.

شکوری‌راد ١٨ آذر ٨٩ برای دومین بار در چند ماه اخیر به اتهام «تبليغ عليه نظام و نشر اکاذيب» دوباره بازداشت شده بود.

به گزارش تارنمای دادستانی تهران در آذر ٨٩، شکوری‌راد به دليل انتساب «سخنان کذب و خلاف واقع» به آيت‌الله صادق لاريجانی، رئيس قوه قضائيه، احضار و با تشديد قرار وثيقه به زندان معرفی شد.

شکوری‌راد چند روز پيش از بازداشت، در مناظره با عبدالرضا داوری، مدير عامل پيشين خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) که توسط بسيج دانشجويی دانشگاه لرستان برگزار شد، خطاب به وی گفته بود: «رسانه‌های خود شما گفتند که علی لاريجانی تلفنی به آقای موسوی تبريک گفت، وی آن را تکذيب نکرد چنين مطالبی راجع به آقای صادق لاريجانی نيز وجود دارد که تاکنون بنا به دلايلی رسانه‌ای نشده است و اگر لازم بود اين کار را انجام خواهد شد.»

با اين حال به گفته دادستانی تهران، آيت‌الله لاريجانی اين سخنان را به «صراحت» تکذيب کرده است.

علی شکوری‌راد، ٢٠ مهرماه ٨٩ نيز به دليل اتهامات «امنيتی» بازداشت شده بود اما ششم آبان ٨٩ با دخالت آيت‌الله موسی شبيری زنجانی از زندان آزاد شد.

شکوری‌راد همچنين در اين مناظره که متن آن در وبلاگ شخصی‌اش منتشر شده، گفته است: «بلافاصله پس از انتخابات، بلايی بر روزگار معترضان آمد که تمام اسناد و مدارک آن‌ها را گرفتند و حتی مدارک کميته صيانت از آراء هم از بين رفت و اصولاً بخشی از کودتا از بين بردن آن‌ها بود.»

مخالفان دولت می‌گويند که در انتخابات رياست‌جمهوری ايران در سال گذشته، محمود احمدی‌نژاد با «تقلب، کودتا و دخالت نهادهای امنيتی و نظامی» به عنوان فرد پيروز معرفی شده است.

پس از برگزاری انتخابات بحث‌برانگيز رياست‌جمهوری ايران در سال گذشته، بسياری از اعضای جبهه مشارکت بازداشت شدند.

به نوشته تارنمای نوروز که به جبهه مشارکت وابسته است، هم‌اکنون ١٦ عضو اين حزب از جمله «محسن ميردامادی، دبير کل، عبدالله رمضان‌زاده، قائم‌مقام دبير کل، مصطفی تاج‌زاده و محسن صفايی فراهانی از اعضای شورای مرکزی» در زندان هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.