ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله غافلگیرکننده داعش به شهر دیگری در عراق

شبه‌نظامیان داعش در حمله‌ای غافلگیرکننده به شرقاط در استان صلاح‌الدین، یک مسجد و چندین خانه را به اشغال خود درآوردند و هشت تن از جمله یک پلیس و هفت شبه‌نظامی شیعه را کشتند.

همزمان با ادامه عملیات ارتش عراق در موصل، گروه «دولت اسلامی» (داعش) به شهر شرقاط در جنوب موصل حمله کرد.

داعش در حمله‌ای غافلگیرکننده یک مسجد و چندین خانه را در شرقاط عراق اشغال کرد

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، شبه‌نظامیان داعش جمعه ۱۴ آبان / چهارم نوامبر در حمله‌ای غافلگیرکننده به شرقاط در استان صلاح‌الدین، یک مسجد و چندین خانه را به اشغال خود درآوردند.

داعش در این حمله یک افسر پلیس محلی و هفت سرباز از نیروهای شبه‌نظامی شیعه، موسوم به حشد شعبی (بسیج مردمی) را به قتل رساندند. یک فرمانده پلیس عراقی به رویترز گفته است که داعش ساعت سه صبح از شرق دجله به شرقاط حمله‌ور شده‌است.

شرقاط یک شهر کوچک سنی‌نشین در غرب رود دجله و ۱۰۰ کیلومتری جنوب موصل است. حمله به این شهر در ادامه دیگر حملات داعش در هفته‌های اخیر برای سردرگم‌کردن نیروهای عراقی است که از ۱۷ اکتبر سال جاری و تحت حمایت ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا برای بیرون‌راندن این گروه از موصل وارد عمل شده‌اند. داعش پیشتر نیز حملات مشابهی به کرکوک و رطبه ترتیب داده‌بود.

در پاسخ به حمله داعش، نیروهای امنیتی مقررات حکومت نظامی اعلام کرده‌اند. حشد شعبی نیز به این شهر نیروی کمکی اعزام کرده‌است.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.