ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در پاریس پلیس در حال تخلیه کمپ مهاجران است

پلیس مهاجران کمپ پاریس را با اتوبوس‌ به پناهگاه‌های موقتی منتقل می‌کند. گروه‌های امدادی از حضور دو تا سه‌هزار مهاجر در این کمپ خبر می‌دهند.

پلیس و مأموران شهرداری پاریس در حال تخلیه صدها مهاجری هستند که در شمال پاریس اردوگاه زده‌بودند.

دو تا سه هزار مهاجر در شمال پاریس در چادر زندگی می‌کردند

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، دولت فرانسه بر اساس هشدارهای پیشین خود از سحرگاه جمعه چهارم نوامبر عملیات تخلیه مهاجران از کمپ‌شان در پاریس را آغاز کرده است. این اردوگاه در پیاده‌روهای یک بخش شمالی پاریس قرار دارد.

پلیس پاریس اعلام کرد که مهاجران را با سوارکردن بر اتوبوس‌ها به پناهگاه‌های موقتی منتقل می‌کند. گروه‌های امدادی اعلام کرده‌اند که در هفته‌های اخیر، تعداد مهاجران در این اردوگاه به دوهزار تا سه‌هزار تن رسیده‌است.

تخلیه کمپ پاریس پس از آن صورت می‌گیرد که یک هفته پیش، تخلیه اردوگاه مهاجران در بندر کاله فرانسه، موسوم به «جنگل»، با حضور یک‌هزار و ۲۵۰ مأمور پلیس به انجام رسید.

پس از آن، فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه ۲۹ اکتبر اعلام کرد که دیگر کمپ‌های مهاجران در فرانسه را نیز خواهد بست. او گفته‌بود که نوبت کمپ‌های پاریس فرارسیده‌است.

تخلیه اردوگاه جنگل اعتراض گروه‌های حقوق بشری را به همراه داشت. سازمان‌های مدافع حقوق پناهندگی راه حل را در برچیدن اردوگاه نمی‌دانند. آن‌ها می‌گویند تنها راه ممکن پذیرش این پناهجویان و بررسی قانونی وضعیت آن‌هاست.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.