ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اتوبوس‌های ایدز در خیابان‌های تهران

هدف طرح اتوبوس‌های ایدز تشخیص زودهنگام این بیماری، ازبین‌بردن ترس از آزمایش در میان مردم و امکان درمان به‌موقع آن عنوان شده‌است.

اتوبوس‌های ایدز با هدف مشاوره و تست تشخیص سریع در شرق، غرب و مرکز تهران مستقر می‌شوند.

استقرار اتوبوس‌های ایدز در سه منطقه تهران

محمدرضا سیدقاسمی، مدیرعامل موسسه «پیام‌آوران همیاری» به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از طرح استقرار این اتوبوس‌ها در آذرماه سال جاری خبر داد. او گفت که اتوبوس‌های ایدز با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران و ایران به مدت ۱۸ شب در مناطق خاصی از غرب، شرق و مرکز پایتخت ایران به کار خواهند پرداخت.

این اتوبوس‌ها مجهز به امکانات تست تشخیص سریع HIV هستند که طی ۱۰ دقیقه پاسخ آن آماده می‌شود. همچنین خدمات مشاوره‌ای نیز در این اتوبوس‌ها ارائه می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، شهرداری تهران قرار است امکان فعالیت این اتوبوس‌ها در تمام مدت سال را فراهم آورد.

موسسه پیام‌آوران همیاری در راستای کاهش آسیب‌های مربوط به مواد مخدر فعال است. بیماری ایدز یکی از موارد تمرکز این موسسه محسوب می‌شود. هدف این موسسه از طرح اتوبوس‌های ایدز تشخیص زودهنگام این بیماری، از بین‌بردن ترس از آزمایش در میان مردم و امکان درمان به‌موقع آن عنوان شده‌است.

پیشتر نیز یک اتوبوس ایدز در پردیس سینمایی ملت مستقر شده‌بود.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.